(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay Güncesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay Güncesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ay’ın dünya üzerindeki en büyük etkisi, çekim gücü nedeniyle onun kendi etrafındaki dönüş hızını yavaşlatıp, bildiğimiz günlük periyoduna getirmesidir. Ay’ın olmaması dünyanın dönüş hızının artmasına, yaklaşık 15 saatlik bir gün süresinin oluşmasına sebep olacak, günler kısalacak, canlılardaki biyolojik saat alt üst olacak, yaşam biçimleri ve yapıları farklılaşabilecek, buna ayak uyduramayanlar yok olacak, fırtına, kasırga gibi atmosferik olaylar çok şiddetlenecekti."
Askin gel gitleri simdi daha iyi su ustune cikmaya basladi icimden ...
Iyi ki AY var diyesim geldi simdi icimden :) Ay hem kendi etrafinda hem dunyanin etrafinda donmekte ..
Ay'la aramızda mesafe büyüyor
Giderek daha küçük görülecek olan Ay, bir gün bir yıldız kadar, daha sonraları ise hiç görülmeyecek. Bu süreç yüzbinlerce yıl alsa da, bir gün Dünya'nın uydusu olmaktan çıkacağı artık kesin olarak biliniyor.
Siirin bir ilmi var tesekkur ederim Ayin anatomisi guzeldi siirde hissettiren yurege sevgi olsun
Siirdi
Sevgimle,
.
YAŞAYANKELİME tarafından 9/7/2014 10:15:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Askin gel gitleri simdi daha iyi su ustune cikmaya basladi icimden ...
Iyi ki AY var diyesim geldi simdi icimden :)
Ay hem kendi etrafinda hem dunyanin etrafinda donmekte ..
Ay'la aramızda mesafe büyüyor
Giderek daha küçük görülecek olan Ay, bir gün bir yıldız kadar, daha sonraları ise hiç görülmeyecek. Bu süreç yüzbinlerce yıl alsa da, bir gün Dünya'nın uydusu olmaktan çıkacağı artık kesin olarak biliniyor.
Siirin bir ilmi var tesekkur ederim
Ayin anatomisi guzeldi
siirde hissettiren yurege sevgi olsun
Siirdi
Sevgimle,
.
YAŞAYANKELİME tarafından 9/7/2014 10:15:55 AM zamanında düzenlenmiştir.