mor dağların tarçın kokulu bulutların ardında annem sekerek varılmaz oraya
kuşlar konar üç eyvanlı hanlara beyaz yeleli atların sırtında güneş vız gelir tırıs gider günler kuşların kanadında sesim yüzümü böler karanlık
soğur ellerim parmaklarım darağacı on güvercin sallanır onununda gözleri kör sesim düşer uçuruma
her gece her hece vurulur dilimde kan tutar, hasret yutar gözlerim
mor dağların ardında annem sekerek varılmaz oraya...
Şiirime güzel sesiyle ve muhteşem yorumuyla can katan Sevgili Arkadaşım BENSENO’ya ve güzel yüreğine sonsuz teşekkürler ederim..Her daim Sevgilerimle..Saygılar........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜVERCİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜVERCİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah ahhh yaktın ki ne yaktın yine ..evet mor dağların ötesinde...canımsın ...yüreğine daim esenlik ve mutluluk dileklerimle kutlarım nadide eserini.Selam ve en içten sevgimle.
Sevilen , özlenen her duyguyu yaşayabilme özlemi ,yazgımıza rağmen...hayatın amacı ve umut , herşeye rağmen güzel. yeterki farkında olalım adımlarımızın kararlılıkla der gibisiniz. saygı selamlarımla.
Çok güzeldi hüzün dolu hasret dizeleriniz.Malesef öyle... Yaşam acı bir süreç... Bir aşamadan sonrasında sevdiklerimize ulaşabilmek de imkansız gibi... Derindi anlamı şiirinizin.Yüreğinize sağlık. Saygıyla.
karanlık ve uzak ve dahi ayrılık güvercin kanadında beklenen umut ve dilek sussa hüzün susmasa hüzün katıklı şiir iyi ki susmuyor tebrikler her daim şiirle kalman dileğiyle
nicelerine ulaşman dileğiyle iyi bayramlar
Fergül Sonhazan tarafından 10/18/2013 1:13:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mor dağların ardında annem.
Varılmaz ki oraya
Şiir de seslendirme de on numara
Ne güzel defterimiz ve defterde iz olan kalemlerimiz
Kutladım sevgimle sesi ve şiiri.