İnkâr ile beslenen gözü dönmüş yürekte Gün, akşamın renginde aklı berduş felekte Pembe gözlükleriyle gamsız yaşar merekte Çalgısız eğlenirken viran şehrin gülleri
Kaderine hırsından aşsa da enginleri Giydiği esvab ile andırsa zenginleri Rüzgâra özenip de bıraksa dizginleri İhlâs yoksa yörede küser nehrin gülleri
Merhametsiz yüreğin içi-dışı bin kibir Hatırlansa en sonda varılacak yer kabir Gözlerde resmedilip sıkça anılsa haşir Huşû ile demlenir solmaz dehrin gülleri
Şifa arayan beden şefkate dilenirken Asıl hasta kimlikler diliyle ilenirken İnancın ötesinde günahla belenirken Dikenini batırır kızıl fecrin gülleri
Bir mucize yatarken, sol cenahın koynunda Bin yüreğin duası asılıyken boynunda Vicdanlar rol almazken şer kokan bu oyunda Nedamet ile yanar esrik devrin gülleri
Nefsin çalık elinde sönerken o kandiller Asıl fakir olanlar zulmeden o sefiller Rabb’ini anışında kıyam duran gönüller Sahrada susuz kalsa açar asrın gülleri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_GÜLLER_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_GÜLLER_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Onlar farkında değiller asıl zararda olanlar kendileridir..
Hani doğru duvar yıkılmaz derler ya; o yüzden onlar yıkılmaya mahkum, eğri olduklar için...
Öyle şerli insanlara aşinadır gözlerim...Yüzüne bakarken ettiği tebessümde bile bin türlü oyunu, yılanlığı sezmek mümkündür... Hep kendilerine sakladığı bir kahkahaları vardır, onuda mecburen kimseye göstermez kırıla kırıla köşelerde gülerler, çünkü o kahkahanın bile mimarı işlediği bir günahıdır... Ey kahkaha saklayan yüzler, biz ne çok aldanmışız o mahsun yüzünüze...
Kusura bakmayın daha şiirin 3. kıtasında yorum yazmaya başladım...Bir daha düşesim var bu şiirin içine...
Nefsin çalık elinde sönerken o kandiller Asıl fakir olanlar zulmeden o sefiller Rabb’ini anışında kıyam duran gönüller Sahrada susuz kalsa açar asrın gülleri.
gül deyince başka olur dizeler güzeldi çok güzel saygımlasnız
Nefsin çalık elinde sönerken o kandiller Asıl fakir olanlar zulmeden o sefiller Rabb’ini anışında kıyam duran gönüller Sahrada susuz kalsa açar asrın gülleri. Ne güzel bir çalışma tebrikler.
Nefsin çalık elinde sönerken o kandiller Asıl fakir olanlar zulmeden o sefiller Rabb’ini anışında kıyam duran gönüller Sahrada susuz kalsa açar asrın gülleri.