Soyundurulduk yaşam gerçeğine ihtirasların Orion’a adanan çıplak vücutlarımız Harcanabilir sermayesiydi çünkü bastırılacak tüm isyanların
İşte Bu yüzden kodlandık ya Deliler gibi döllemeye her sevişmemizde ölümü!
. . .
Kurumaktayken Vaha dinamiklerine takviye yer altı kaynakları Büyük bir hızla dağıtılırdı her isteyene Emdikçe daha da susatan nane şekerleri…
Her seferinde pervasız öpüşler eşliğinde hem de!
Kasırgaların Dev sekoyaları dahi ikiye ayıran hoyratlığıyla Birbirlerine çarpmaya başlayınca ise sonra tenler Başlayıverirdi Seyri serbest o bilindik ölüm ritüeli mutlak;
-Keçi sütüne katıştırılmış muskat sürülürdü İsyankar memelerine kadının Ve Dudaklarındaki şuhluğa gizem o kızıl peçeyle Tüm gece arz-ı endam edecek fettan gamzeleri de örtülürdü
-Yeşil engerekten sağılma kıpti zehri Sürülüyorken geniş göğsüne adamın Paçuli tütsülü İhtiras kokuları yollanırdı mahremine İmbat rüzgarlarıyla
-T-er ummanında bir olurdu iki yaşam…
-An yükselip an inerdi Sunak taşında c-an çekişen vücutlar…
-Med-cezir nefessizliğinde G*öğe yaşarırdı pişmanlıkla af dilenen g-özler…
-Ve Vurulurdu *en sonunda Döngünün ıslak damgası ense köklerine *bir kez daha Acımasızca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zehirli Elma… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zehirli Elma… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeşil miydi elma mıydı bilinmez ama,cezası ile her şey bitmiş gibi görünse de;İnsanlığın erotizmin başlama noktası olmuştur meyve...Tebrik ederim hocam yine her zaman olduğu gibi farklı bir sunuştu şiir.Çok saygılarımla efendim...
Adem' ile Havva'dan beridir süregelen bir durumdur bu, cinsellik... Nedense bir günahmış gibi asla normal görülmeyen ve normale indirgemek için her seferinde biraz daha masumlaştırmak uğruna, ya bir elmadır buna sebep Şeytan'ın üzerinden insanları suçsuz göstermek adına, ya da recm gibi şeriyatça cezalara dönüştürülmesidir farklılıklar yaratılınarak... Ama aslolan ve asla değişmeyecek tek bişi var ki, o da insanların bireysellikten çıkıp, kurumsallaşan yobaz beyinleridir döngüleştirdikleri... işte sunak taşlarına adanan katledilişler gibi, sonra darağaşlarına taşınan milyonlarcası...Sebepleri farklılıklar gösterse de biz yarattık bütün bunları, yarattığımız bu ayıplar, günahlar tecavüzlere varan şehvetlere kadar uzandI en sonunda önü alınamayan... Evet o zehirli elma biziz aslında dost, ne Adem, Ne Havva, ne de şeytandır oysa... Harikaydı yine, yazan yazarken düşündüren beyne ve sunan kaleme gönül dolusu tebriklerimle, teşekkürlerimle, saygımla...
bu nasıl anlatım sayın kızıltan.muhteşem bir şiir, yazı, resim, hepsi muhteşemdi.sizin şiirlerinizde acayip bir tarz var anlatılması güç olsada.ben zorlanmadan anlıyorum bu güzel dizeleri.siz hep kaleme hükmedin.eyvallah yüreğinize