Kimin ardından gittiğimi bile bilmeden koyulduğum o yollarda, mataramda gözyaşları kumanyamda hüzün parçacıkları, yakınlaştıkça uzaklaşan, uzaklaştıkça yakınlaşan bir hayaldi o...
hayali güzeldi, say ki bana özeldi, hani, bir bankta oturuyorum serçeler sekerken çekirdek kabuklarına içinde onun bulunduğu düşlerde özlem gidermek kafi miydi, kafiydi eskiden, çok eskidendi...
zaman geldi derken, en ağır sövgüleri döktürdü yüreğimden, kimi söndürdü ışıkları tavırlarıyla kimi de ben gerdim perdeleri sıkı sıkıya ne de olsa şiirlerimi biriktirmek için, mum ışığı da yeterdi bana…
uçurum ağızlarında nöbetlerken karanfiller kopardım göğsümden avundum kokularıyla, artık sararmış yıllarım arasına ayraç yaptım bütün incitilmişliklerimden hiçbir vakit yoktu , hiçbir vakit de olmadı,
geçmiş zaman filmelerinde olsa hani “yazıyor yazıyor o hayalin aslı yoktu, anladı” diye bağırırdı o çocuk, ağlardı halime izleyicilerden bir yetişkin en son film bir sonbahar sahnesiyle biterdi; o yollarda, yağmurlarla ben ıslanırken…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yazıyor, yazıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yazıyor, yazıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karanfiller kopardım göğsümden
Karanfiller oysa...ne güzel kokardı değil mi :((
çok güzel bir eserdi.Gönülden kutlarım değerli şair dost...Selam ve sevgiyle.