(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ AKSA.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ AKSA.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel ve ne kadar anlamlı bir şiir değerli şair sevginin büyüklüğünde gizlidir dünyanın kurtulması insanlığın huzur bulması, kutluyorum sizi ve kaleminizi, saygıyla ve günaydınla,
Bekir şairimi görmek ve asaletli duruşunu beynime nakşetmek ne güzel bir duygudur! Unutulmazlar arasında hafızama kaydedilmiştir Suvaslı ozanımız Bekir Akbulut Bey! Yorumunuz için teşekkürlerimi iletiyorum. Saygı ve selâmlarımla......
Geç kalınmış bir şiiri okurken , Sedalinko şairemiz keyif alabilmişse , benim sevinmem tahmin dilenin kat be kat üstündedir!. Yorumunuz için teşekkürlerimi iletirim. Çok sağ olun.. Saygı ve selâmlarımla....
Teşekkür ederim öncelikle, öyle yalın öyle içten yazmış ki kalem, elbette alkışlamak gerek Aydın bey.
Birde şu var'' gözlemlerimde hep, kişilik olarak sağlam kişilikler kalemin izlerinde çetin ceviz olan edebiyat severlerini hemen tanırım.. .Saygılarımla...
Sizin övgünüze layık olabilmişsem, buna karşılık ne yazarsam yazayım hakkınızı vereceğimi sanmıyorum kıymetli şairemiz Oya Hanım! Teşekkürlerimi iletiyorum. Sevgi, saygı ve selâmlarımla...
Evet Hasan hocam, sevgi her kapıyı açar. Deneyimli insanlar bunun bilincindedir zaten. Çok teşekkür ederim ilginizden ötürü. Sağlıcakla kalın. Saygı ve selâmlarımla..
Adnan üstadım, her gelen gün bir öncekini aratmasın sizin söylediğiniz gibi! Çocuklarımız, torunlarımız daha güzel günlere merhaba diyebilsinler. İlginizden dolayı teşekkürlerimi bildiririm. Saygı ve selâmlarımla..
Yüce Yaradan, herkesin gönlüne göre versin. Savaşsız ve kanın akmadığı bir yeryüzünde herkes sevgiyle baksın Murat hocam birbirine! İlginizden dolayı teşekkürlerimi iletiyorum. Çok sağ olun. Saygı ve selâmlarımla...
Güler üstadem, çok teşekkür ederim. Sizin dileklerinize aynen katılıyorum. Güzel şiirlerinizi hep okumayı yüce Yaradan bizlere nasip eylesin! Saygı ve selâmlarımla...