Benimkisi gönül yorgunluğu . Çok yol kat etti de bu aralar. Durdum, şöyle bir bakındım yıllarıma. Issız sızılı bir yoldayım. Sağım loş, solum susmuş. Karşımda uzanan umut silinmiş... Güneş sönmüş her yer boş, sanki na hoş ... İçim burkuldu... Sen yine de say ki hayat bir bana hoş.
Benim kelebek ömrüm kaşlarının arasındaki öfkeye bile susamış. Yorgunluğu, gözlerime ulaşmış kalbimle, baktım yokluğun coşkusuna. Orada da kimse yoktu. Şaşırdım kala kaldım. Adımlarım durmuştu, kimsesizliğimi kusmuştu eteklerime. Ağaçlar, serçeler, karıncaların ayak sesleri, toprak kurumuş, güneş susmuştu. Ben nerede bıraktım kendimi... Ya da nerede kime takıldım kaldım da, yalnızdım. O geride mi kalmıştı. Ben mi yerimde saymıştım. Yolları, mesafeleri, gidişiyle ne zaman süslemişti. Korktum, ürktüm, incindim. Ben kaybolurdum bu boşluk ta. Ne zaman bıraktı ellerimi... Ya da yokluğunda ben hangi hayale, ellerindeymişim gibi, tutundum yürüdüm . ..... ....... ... .......... ........ Hangi sızıya doydum da, sesim soluğum nefesim kesildi ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KELEBEK ÖMRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KELEBEK ÖMRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok yol katetmiş yorgun yüreğin..
Tamir edilebilir durumda..
Biraz nefes al sadece..