İyi ki doğdun ve iyi ki varsın Adamım… Nefes aldığım sürece Seni Sevmekten Asla Vazgeçmeyeceğim…
Aylardan kasım Kırağı yağıyor şehrin üzerine Gün geceye, bir adım kadar yakın Soluğum kesilircesine bağırıyorum Atın beni atın ayrılık denizine Sonra da çıkarın Görünme vakti gelince visale.
Hani mecalsiz derlerdi Bir kalıba girmezdi bendeki aşk Bakın…büyüdü büyüdü… Dağlandıkça Kocaman bir dev oldu Belki de bundan sebepti Nasılsa yüreğim ateşten bir kordu Yandıkça yanası gelmişti.
Biteviye gözlerimden okunuyordu Ya Rabb! Nasıl bir heyecandı bu Aklım, fikrimle ne çabuk doldu Sanki ömrüm karamboldü İki dizim olduğu yere kondu.
Otobüs terminalinde Vedalar yetişmişti hislerime Ah bir kere dokunsam ellerine, İlk defa başını yaslamıştım göğsüne.
Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi Ulu orta bir yerde Aldırışsız ağlamak … Ve bu kadar aşka kanmak Yanmak ki ne yanmak Tam da gideceğin sırada Aşkın ile sınanmak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın İle Sınanmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın İle Sınanmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aylardan kasım Kırağı yağıyor şehrin üzerine Gün geceye, bir adım kadar yakın Soluğum kesilircesine bağırıyorum Atın beni atın ayrılık denizine Sonra da çıkarın Görünme vakti gelince visale.
Hani mecalsiz derlerdi Bir kalıba girmezdi bendeki aşk Bakın…büyüdü büyüdü… Dağlandıkça Kocaman bir dev oldu Belki de bundan sebepti Nasılsa yüreğim ateşten bir kordu Yandıkça yanası gelmişti.
Biteviye gözlerimden okunuyordu Ya Rabb! Nasıl bir heyecandı bu Aklım, fikrimle ne çabuk doldu Sanki ömrüm karamboldü İki dizim olduğu yere kondu.
Otobüs terminalinde Vedalar yetişmişti hislerime Ah bir kere dokunsam ellerine, İlk defa başını yaslamıştım göğsüne.
Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi Ulu orta bir yerde Aldırışsız ağlamak … Ve bu kadar aşka kanmak Yanmak ki ne yanmak Tam da gideceğin sırada Aşkın ile sınanmak
NÜS
.....................Yorum dizelere,dizeler yoruma o kadar yakışmışki,emeyinize,kaleminize ve yüreyinize saglik eksik olmayınız efendim...saygıyla selamlar....
Öyledir dost hani ölüm anında yaşamanın kıymeti bilinir ya. Hani ; nedamet sarılır ya boğazımıza bir nefes için bin zahmet çekeriz ya, işte böyle bir şey...
Şu tırnak içinde ki cümleyi alıp gitsem diyorum.
Ve birileri bana "hırsız" dese gözlerime baka baka. Bugün hırsızlığı ne çok yakıştırdım kendime, altı üstü bir cümle için...
Ey anka, bana bir tüy ver kanatlarından, nasıl olsa düşemiyorum peşine.
Aziz vuslat; ben senin yüceliğini çektiğim ıstırabtan bilirim. onun için, Yusufun kuyusundan bana bir yudum sessizlik ver, ki figanımın çeperi sadrımın sol yanı olsun... Şu dilim bir aha şahit olsa, kahrolurum günahın eyvahından. Beni sükut et ey aşk...
Madem ki gayemiz zemzem ile yıkanmak. Öyleyse kurtlansın bedenimiz ne çıkar ki, ezeli sen ahiri sen isen...
Alıp gidecektim bir cümleyi. Gördün işte, o beni aldı gitti, ne beceriksiz hırsızım..
Ben gönüllü, söz gönülsüz. Demek ki yakışmadı haramilik...
Birileri frene basıyor galiba...
Neyse, satır aralarında ki tüm boşluklar benim. Yürekli cümlelerin tamamı sizin olsun...
Günahı bile sevmişken "hoşçakal" diyerek ayrılığında sınanan aşk...
Eyvallah kalem, eyvallah yürek...Sonsuz selam ve saygılarımla...
Anlatım ve yorum harikaydı beğendim ve alkışladım iki yüreğide Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın _______________________________________________Saygılar
Aşkın sınaması ne derece doğru bilme Aşk davetsiz misafirdirkalbe girer sormadan Aşık bir yürek rahatlamaz aglamadan ister terminal olsun isterse sokak
Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi Ulu orta bir yerde Aldırışsız ağlamak … Ve bu kadar aşka kanmak Yanmak ki ne yanmak Tam da gideceğin sırada Aşkın ile sınanmak
Aşk biraz da yanmaktır şairem ki Aşktı okuduklarım... Harikaydı... Gönül dolusu tebriklerimle, sevgimle...