Söylenecek ne varsa dilimde lâl oldu, Suslarım çığlıklarımı aştı bu gece, Nazarından hatıra gözlerime doldu, Tutamadım kirpiğimden taştı bu gece.
Benden sana bil ki bir özlem kaldı ancak, Hatıralarımız firari köşe bucak, Şimdi gönlümde ise sitem kucak kucak, Rahatım huzurum keyfim kaçtı bu gece.
Ne söylesem sana bana saplanan bir ok, Bir vefalı sözüne muhtaç aşk az çok, Senden bana bundan sonra deme hayır yok, Özrüm bencilliğimi bil yıktı bu gece.
Biliyorum benden hep bir şiir isterdin, Çok değil iki sözcüğü çokça beklerdin, Sana yazmam için gecegündüz söylerdin, Oysa ayrılık sözümü yaktı bu gece.
Artık bu onulmaz yaraya çare mi var, Elimde değil düştü içime kor bir har, Gelsen de artık diyemem ki yaremi sar, Aklım bedenim toprağı seçti bu gece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin daim olsum
________________________________________________Saygılar