Sınır tanımazlığına örnektir zalimliğin Kadehimdeki insan kanı Caracalla’dan miras gal tuniği benim sırtımda artık Benimle olabilmenin *tek şartı ise O kadehten *bir yudum O *bir yudum Sonsuzluğa açılan *tek kapı Sefahatin tapınağı panteon da kösnül kutsal gece Bin tanrısı önünde Hatti ülkesinin Çoklu halvet Şamaş ‘ın karısı Aya’nın zevkten Damnika’yı çimdirmesi Caracalla’nın anısına kurban edilerek Boğa Şeri’nin Kurnaları boğa kanı ile dolu Dillere destan bir hamam sefası en sonunda Kösnül kutsal gecenin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAPKIN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAPKIN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kösnül arazlarına maruz kalmış binlerce sapkınlık, Dillere desten bir hamam sefasıyla sonuçlanmıştır zaten hep geçmişimizde... Yine o günlere mi dönüyoruz nedir dedim şiirinizi okuduğumda dost, yakın gibi görünüyor ya dilerim değildir...
Dipnot;Bu arada ben Araz'ı buarda saadet algısıyla yaptım yorumumu, Bir çok anlamı olsa da...
Dillere desten bir hamam sefasıyla sonuçlanmıştır zaten hep geçmişimizde...
Yine o günlere mi dönüyoruz nedir dedim şiirinizi okuduğumda dost, yakın gibi görünüyor ya dilerim değildir...
Dipnot;Bu arada ben Araz'ı buarda saadet algısıyla yaptım yorumumu, Bir çok anlamı olsa da...