(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hâsılı Kelam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hâsılı Kelam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güvenmek istedim inandım sana, Gözümden perdeyi çekip kaldırdın. Kötü huy bakiymiş öğrettin bana, Cahildim hayattan ibret aldırdın.
Sevginle eksilmez başımdan belam, Duyarsın bir sabah okunur selam. Sözün bittiği an hâsılı kelam, İçimde yaşayan aşkı öldürdün. HARİKA BİR BAŞLANGIÇ VE HARİKA BİR FİNAL. .. ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI... KUTLUYORUM DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.. SAYGIMLA.
Sevginle eksilmez başımdan belam, Duyarsın bir sabah okunur selam. Sözün bittiği an hâsılı kelam, İçimde yaşayan aşkı öldürdün.
Yıldız TOKSÖZ
Değerli üstadım,bu ne güzel duygu seli ve içten sesleniş.Şiirinizi okurken çok duygulandım ve sanki şiir benim için özel yazılmış gibi geldi.Sizi yürekten kutlarım.İçten saygı ve selamlarımla.
Çok güzel bir şiire imza atmışsınız Yıldız hanım. Her zaman Can diye hitap ettiğim kardeşim Seyide de o güzel ses yorumuyla yoğunluk katmış şiirin duygusuna. Hayran kaldım eserinize. Bütün samimiyetimle kutluyorum. Gönül dolusu selamlar, saygılar olsun şiirlere sevdalı gönüllere...
Tebrik ediyorum şiirinizi. Güzeldi. Az önce Tekirdağ'da dairenizin önünden geçtik. Bu akşam oğlumdayım. Yarın İstanbula gidiyorum. Cuma Günü akşamı Kaçkar TV de Şavşatlılar gecesine davetliyim. Selamlar.
Aşkı öldürdündiyor ve nokta koyuyor söyleyecek hiç bir şey kalmamış çarşaf gibi açmış sergi gibi toplamış üzgün bir edayla noktalamış eseri şaire dost şiirdi kusursuz kutluyorum
şiir ve yorum harika.. arka müzik fonu harika.. ya duygular.. dağılmış duygular aşkın ardından ve hissediş en diplerde .. ölmüşmü aşk değerli şairem inanç ölmüş ama aşk hala ne kadar canlı.. böyle olmasa bu duygu seli akarmıydı böyle.. kutlarım yine güzel bir şiir okudum sayfanızdan.. saygılarımla..
"Başımı uzattım attığın taşa" Sâdece bu dize bile herşeyi anlatıyor ve bana göre şiirin kalbi. Çok güzeldi değerli dost. Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve saygımla.