Damla, damla erirken gökyüzü gözlerimde Güneş küsse aniden, aşıkken toprağına. Kalem sevgiyi yazar, aşk kokan sözlerimde Gece çekip almakta, hüzünlerin ağına.
Bir ben birde canım var, el ele adım adım Kıskanıyor ay gökte, gül yüzlüye bakarken Bazen çöller misali, bir damlaya susarım Dirilirim yeniden, o gönlüme akarken.
Düşerken gözlerime, yürekten ta derinden Sevip, sevilir iken, cenneti yaşıyorum Sevgiye yakarış var, aşk sunan ellerinden Ana rahminde gibi, canda can taşıyorum.
Kimi zaman ufkumu, kaplasa da bulutlar Mavi gök umuduyla, sarılırım kaleme Yüreğim yüreğiyle, erken bayramı kutlar Mutluluk var bugünde, ibret olsun âleme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dirilirim yeniden, o gönlüme akarken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dirilirim yeniden, o gönlüme akarken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eylül şairleri yüreklerinden sarartıp döktürüyor kalemlerinden esen rüzgar ne oluyor sana eylül ne deden şairleri acıtıyorsun ki bu kadar kimini aşkla yakıyorsun kimini aşka hüsranla öldürüyorsun bu seferde hocamın yüreğini eylüle hasret aşkla dolu dizelerini yazdırmanı ne kadar da kızsam sana eylül hocamın eylüle meydan okurcasına yürek sesini kutluyorum evdan hiç solmasın yüreğinde hocam tebrikler yüreğine
eylül hüzün ayı diyenlere Ahmet beyin bu umut ve sevda dolu dizelerini okumayı tavsiye etmek gerekiyor. Doktor tavsiyesi gibi bir şiir düşmüş dostumun kaleminden.....
Sonbaharın müjdecisi Eylülde açan bir sevda masalı gibi öyle güzel yakışmış ki görsel ve ana zemin uyumu... şiir kadar bunlarda bizlerin dikkatini çekiyor...
Gönül heybemize izinsiz bile olsa alarak şiiri tebrik ediyorum çokça şairi...
Düşerken gözlerime, yürekten ta derinden Sevip, sevilir iken, cenneti yaşıyorum Sevgiye yakarış var, aşk sunan ellerinden Ana rahminde gibi, canda can taşıyorum.
Kimi zaman ufkumu, kaplasa da bulutlar Mavi gök umuduyla, sarılırım kaleme Yüreğim yüreğiyle, erken bayramı kutlar Mutluluk var bugünde, ibret olsun âleme.
Sevgi dizeleri çok güzel olmuş tebrik ediyorum selamlar..........
TEK KELİMEYLE HARİKA BİR ŞİİRDİ...
SAYGILAR SUNARIM YÜREĞİNİZE,ESENLİKLERLE...