Madem ki gelmiyorsun, sana açık kollara Yakıver şiirleri, gönlün huzura ersin. Umutlar dökülürken, dolambaçlı yollara Takıver mavi boncuk, sana mutluluk versin.
Bir zaman baka kaldım, günlerce ardınsıra İncecikten yanarken, aşka kanayan yara İsyan etmeyeceğim, bahtım olsa da kara Çakıver şimşek gibi, dünyalar senin olsun.
Ey benim kör bahtımın, kırık dökük kanadı Ey kara sevdaların, daha konmamış adı Hüzünlü gecelerin, sensiz olmuyor tadı Bakıver bazı, bazı, gecem gündüze dönsün.
Hangi deli poyrazlar, aldı götürdü seni Anladım yeminin var, öldüreceksin beni Kara topraklar alsın, har’da yanan bu teni Akıver yavaş, yavaş, şu yanan alev sönsün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakıver şiirleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakıver şiirleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
önce görsele takılı kaldı gözlerim.. deniz ve güneşin batışı öyle güzel geldiki... işte dedim şiirleri tam burda yakacaksın ve savuracaksın denize alıp götürür mü deniz hüzünleri içimizden...
ve hüzün ve sevda ve sitem.... doz aşımıyla mısralarday dı...
Ey benim kör bahtımın, kırık dökük kanadı Ey kara sevdaların, daha konmamış adı Hüzünlü gecelerin, sensiz olmuyor tadı Bakıver bazı, bazı, gecem gündüze dönsün.
Hangi deli poyrazlar, aldı götürdü seni Anladım yeminin var, öldüreceksin beni Kara topraklar alsın, har’da yanan bu teni Akıver yavaş, yavaş, şu yanan alev sönsün.
Çok beğendim harika sevda dizeleri olmuş gönül sesiniz hep yükselsin selamlar............
Genel olarak güzel ve etkili bir şiir. Affınıza sığınarak eksik gördüğüm bir kaç hususu belirtmek istiyorum. Bir zaman baka kaldım, ardından peşin sıra Burada ardından peşin sıra aynı anlama gelir ve aynı anlamı taşıyan kelimeler yazmakla anlatım bozukluğuna sebep olmuşsunuz. Çakıver şimşek gibi, senin dediğin olsun. Burada da anlam bütünlüğü yok. Şimşek gibi çakmakla sevgilinin dediğinin olması arasında bir bağlantı kurulamıyor. Bu da anlam kargaşasına yol açıyor. Saygıyla
Hangi deli poyrazlar, aldı götürdü seni Anladım yeminin var, öldüreceksin beni Kara topraklar alsın, har’da yanan bu teni Akıver yavaş, yavaş, şu yanan alev sönsün.
güzeld anlatm güzeldi dizeler hüzünde olsa saygımlasınız