(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dosta Doğru şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dosta Doğru şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde har gözümde yaş, Dosta doğru gidiyorum. Yıllar geçti ellerim boş, Dosta doğru gidiyorum.
Vurgun yedim genç yaşımda, Küme küme dert başımda. Kötü talih hep peşimde, Dosta doğru gidiyorum.
Karanlığa ışık yaktım, İhanete kurşun sıktım, Boynuma bir kefen taktım, Dosta doğru gidiyorum.
Gençliğimi vurdu tolu, Bütün ömrüm gamla dolu. Yâr çağırır Ayaz kulu, Dosta doğru gidiyorum.
Ahmet AYAZ
Hepimizin gideceği yer orası değerli dostum, anlamlı ve güzel şiirinizi kutluyorum.Yüce Mevlaya yüz akıyla gidebilenlere ne mutlu puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Merhaba sevgili Ayaz Şiirinizin teması benim için çok önemli ola dostluk Anlayamadığı şiirinizdeki dostlukyaren dostluğunuu anlatıyor Yoksa ilahi dostluğumu Her halukarda muhteşemdi Yürek sesiniz susmasın
İçimde har gözümde yaş,
Dosta doğru gidiyorum.
Yıllar geçti ellerim boş,
Dosta doğru gidiyorum.
Vurgun yedim genç yaşımda,
Küme küme dert başımda.
Kötü talih hep peşimde,
Dosta doğru gidiyorum.
Karanlığa ışık yaktım,
İhanete kurşun sıktım,
Boynuma bir kefen taktım,
Dosta doğru gidiyorum.
Gençliğimi vurdu tolu,
Bütün ömrüm gamla dolu.
Yâr çağırır Ayaz kulu,
Dosta doğru gidiyorum.
Ahmet AYAZ
Hepimizin gideceği yer orası değerli dostum, anlamlı ve güzel şiirinizi kutluyorum.Yüce Mevlaya yüz akıyla gidebilenlere ne mutlu puanım tam.Yunus diyarından selamlar.