(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünülerek ve hesabı yapılarak yazılan bir şiir... Huzur vereh gönlün, şiirde uzak kalmasın... ............................................... Saygı ve selamlar..
Hasret kokusuna karışmış gül ve yasemen kokuları. Belli ki güller şahit olmuş bu ölümsüz aşka. Şiir, üşüyor sanki her gül kokusunda. Kaybolmaz aslında hiç bir duygu evrende. Şiirin sesi ulaşacaktır gülün kulağına.
Güzel bir seslenişti, zarif ve etkili. Saygılarımla.
hayal deniziii tarafından 9/15/2013 9:27:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayal deniziii tarafından 9/15/2013 9:27:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu kadar güzel bir seslenişse sözkonusu olan, kesinlikle ulaşır sahibine. Ulaşır ve yüreğine yerleşir hasret harfleri. Bazen harfler birleşip selamlar sevgiyle şiiri bazen de gizemli satırlara dönüşüp asılı kalır gökyüzünde.
öncelikle gece şiirinizi okuduğumu ama uykuya yenik düşerek yorum yazamadığımı hatırladım :) ve sizinle özdeşleşen diyeyim yani kendi kanımca 'kayıp gül ' şiirlerine bir yenisini eklenince yorum yazmadan da geçmek istemedim...
Ki.. evveliyatlarına bakıldığında bir seri gibi devam edecek diye düşünüyorum ..İmgesel bir seri ve bu kaleme bu seri yakışıyor...
belki hüzün belki özlem belki yüzleşme.. hepsinin karmasının birleşiminden oluşan güzel dizeler...
bu seferde gurbet kuşu ile selam yollayıp yare Güneşim ol demiş finalde...
çok güzel naif bir anlatım harika benzetmeler kayıp gülün cennetini de yazarsınız inşaallah bir gün gurbeti cennete çevirdiğiniz zaman sevginizle yürek sesiniz daim olsun selam ve sevgilerimle
Teşekkürler.. Aynen öyle güllerinde gurbeti varmış ama artık Kayıp Gül' ün ebediyyen gurbette olduğu için bu son şiirimi o nedenle yazdım... Çok teşekkürler.......Yüreğinize sağlık.....
Huzur vereh gönlün, şiirde uzak kalmasın...
............................................... Saygı ve selamlar..