Hayal kırıklığını sezdiğim gözlerinde Makus zaman dilimi işgaldeydi yerimi Bakışlarım dondu ya kalmış gibi serinde Ürkek ve mahcup halim örtünce üzerimi.
Oysaki biliyordun hayatla ilişkimi Yoldaşımın sadece dört duvar olduğunu Biliyordun gece ve gündüzle çelişkimi Günyüzüne çıkınca çehremin solduğunu.
Herkes gibi apaçık anlaşılır değilim Pişman olmak ne demek bilakis içim pırpır Belki inanmadın ya ben hissime kefilim Bir de gücenme faslın, sandım geçti bir asır.
Memnun kalmasa idim vuslatın gelişinden Onca yaş akar mıydı gözümden boncuk boncuk Kolay mıydı bir anda asılmak gülüşünden Mamafih dışarıdan korkardı içte çocuk.
Alelade birisi sayılsan benim için Heyecan şöyle dursun umrum bile olmazdı Avaz avazken içim nasıl durduysam sakin Ve galiba bu halim, ati için ikazdı.
Muhtemelen soğukluk şaşkınlığa binaen Sen miydin yoksa ben mi buzdağının parçası Ne oldu da güneşin nutku tutuldu birden Kendimi anlamakta zorlandım açıkçası....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_İKAZ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_İKAZ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eylül geldi nüs şiir yazmaya başlamıştır dedim zira günlük takip edemiyorum çoğu zaman yoğunluktan baktım ki çoktaann gelmiş seni görmek senin şiirlerini okumak bilsen ne güzel nüsüm... sevgim saygım her daim....
Herzaman olduğu gibi yine şiir okumanın keyfini yaşadım;arzu edilene ikaz ederek seslenişin,mısralara dizilişi harika olmuş efendim...saygıyla selamlar...
Memnun kalmasa idim vuslatın gelişinden Onca yaş akar mıydı gözümden boncuk boncuk Kolay mıydı bir anda asılmak gülüşünden Mamafih dışarıdan korkardı içte çocuk.
Huznuyle,anlasilmamasi ve gucenmisligiyle yuregin son derece kabarik hali satirlara imgeleriyle, tavirlariyla dusmus. Gonulden tebriklerim siire, yuregine arkadasim. Selam sevgimle..
:(