Toplu halde mazlumlar ediliyorken idam Ne gemiler batıyor Müslüman âleminde Cihat desek… ki değil, bariz açık katliam Hangi inançta yatar kanlı bebe zeminde Böyle zulüm mü olur insanlık eyleminde
Elestü Bi-Rabbiküm diye sorulduğunda Dudaktan önce ruhlar Kalû Belâ demişken İnkâra meyledişler başlar ten bulduğunda Sonuç itibariyle öyle bahtiyar iken Vebale inanır mı reddi benimsemişken
Mısır’da Suriye’de ve asırlardır Çin’de Peygamberin ümmeti ateşe atılıyor İslâma muhalefet, kurmuş bir kez içinde Tekmil cinayetlere çukur aratılıyor Salasız ölümlere yenisi katılıyor.
Karşıdan seyredene izahın halt etmesi Abeste iştigâlde demleniyorken sızı, Bir ordu vicdansızın kavime kastetmesi Feyzine feyz katmıştı katil hayat hırsızı Elinden damlıyorken sulu sepken kırmızı
Ya Allah ya Muhammed diye yankılanıyor Göğün en yüksek yeri arş denilen son katı Her, Allah nidasında birkaç ömür yanıyor Dağılınca, imanla hayat bulduğu çatı TekBir ile geçmeye muktedirdi sıratı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_TekBir_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_TekBir_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir muhteşemliyin ihtişamını mısralara nakş eden kalemi en kalbi duygularımla kutluyorum... Kanlı bir ses var katliamların ardında, Aklım düşdü yine kıvranır avuçlarımda Ne işi vardı kudurmuş itin müslüman yurdunda Emri maruf nehyi münker'e sarılmış olsaydı..........ne işi vardı,sagılar selamlar efendim...