Sen geldin.. Toprak güldü, ben güldüm, Duydum kokunuzu, aşkla hasretle sardım seni Kuşlar kanatlanıp alkışa durdu Bir ömürlük misafiriz işte sevdiğim Bir ömürlük misafir..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprak, Yağmur, Sen ve Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprak, Yağmur, Sen ve Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir hummalı sevdayı diğer hassas konularla yoğurup sıradan olaylara uluhiyet kazandırarak olumsuzluklardan bir sevdaya belki tasavvufa ulaşmak "enel Hakk"a ulaşmış şiir
buğulu bir ses ile değerli katkıları için Sevgili Mine Gültepe'ye de teşekkürle
ülkemin çocukları unutuysa!!!!!unulduysa!!!! vebali kömür torbalarına karışmış demek ki şehidin kanı yediğin ekmeğe karıştıysa tüten en son ocakta is kokulu bir ülkedeyiz
Kötü dolaplar dönen dünyada Yaşamak varken sevgiyle, aşkla Dudaklarımızı ısırmak Yumruklarımızı sıkmak düşüyor payımıza Paydasızlardan..
Herkesin doğrusu sopa misali sokulurken gözümüze Kör oluruz,sağır oluruz,lal oluruz. Görmeyelim isterler başka doğruları Duymayalım gerçekleri Söylemeyelim sevgiyi sevdayı
Doğruyum çalışkanım diye belletilirken Kan tükürtürler, kızılcık olur adaletlerinde Kanla gözyaşıyla yıkanırken insanlık Yoksulların ağıtlarıyla göverirken gökyüzü Anaların gözyaşı rahmet olur Kuşlar ürker, sığınır bir dalın kuytusuna..
Ben seni böyle yağmurlarda sevdim..
Sen geldin.. Toprak güldü, ben güldüm, Duydum kokunuzu, aşkla hasretle sardım seni Kuşlar kanatlanıp alkışa durdu Bir ömürlük misafiriz işte sevdiğim Bir ömürlük misafir..
-Yalandır aşktan sevgiden gayrısı-
Hasan Karaşahin 27 ağustos 2013.
Şairi ve güzel şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
ilkin adını selamlıyorum şiirn,sedef,mercan ve ipek diyerek.. hani öyle bir kaç cümle yazmaktansa şiirin kapı altından bir mektup bırakasım var hayli zamandır..bir mısrada bin aşkı,bitmek bilmez bir kavgayı kurgulamış ya en hünerli elleriyle usta,tutup geceye örtünesim var şiiri.. çıkınımda bir cumartesi çiçeğim birde umutlu düşlerim var.onlardan bir parçamı bırakıyorum şaire..sevgilerimle.
Şurda, burda olsak da bir şekilde yaşadığımız, çoğumuzun hayatının buruk öyküsü gibiydi şiir... Çok harika kurgusu ve etkili anlatımı, ahengi ve hüznü ile insanı sarsıyor... Seslendirmesi de aynı güzellik ve etkiye sahipti üstadım; Teşekkürler duyarlı, duygulu kaleminize... Teşekkürler gerçekleri başka açıdan bize gösteren yüreğinize... Selam ve saygı ile...
sayfaya ugradığım zaman benı ılk karşılayan guzel bir müzik ti aldı gıttım uzaklara bır yerelere kayboldum dercesıne içli bir şiir ve kadıg-fe bır ses kulaklaımda dondu durdu tamamıyle guzeldı dost kalem
tebrık ederım gerek yazan ellerınıze gerek seslendıren arkadasımıza saygımla..
Duygu temposu yüksek şiirlerde içerikten uzaklaşma veya aksine içerikte boğulma riski vardır. Oysa bu şiirinde girişte başlayan farkındalık, finale gelindiğinde istikrarını korumuş. Final cümlesi ise adeta şiiri tek kalemde özetlemiş. Kısacası duygu ve düşünce arasındaki köprü sağlam bir dengeye sahip.
Öyleki; Gece miydi alnımıza güneşi çalan yoksa güneş miydi geceyi ısıtan derken şiir çıkageldi, avucunda samimi bir gülüşle..
Ses olmaktan onur duydum, teşekkür ve tebriklerimle yoldaşım..
miNa.. tarafından 8/30/2013 12:44:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
tebrik ederim
baki saygımla