Gecenin bir karanlığında Derin bir uykuya yattı gözlerim Bir zaman sonra Yavaşca uyandı gönlüm Kendisini bir anda Düş aleminde buldu bedenim Yavaş yavaş sırlı bir perde açıldı Loş ışıklar altında Muhteşem bir sahnede Göründü düş alemi oyuncuları Büyük bir seyirci kitlesi karşısında Her biri kendi rolüne odaklı Kendinden geçercesine Büyülediler herkesi...
Sonra buldum kendimi bir başka alemde Büyük bir kapı çıktı önüme İçerden küçük bir ışık hüzmesi Sızarak yavaşca Ayaklarımın ucundan öptü gizlice Sonra bir anda büyüdü huzme Her yer nurla doldu göz alabildiğine Ağustos böcekleri serenatta Yeşil çimenler üzerinde Ateş böcekleri ışıl ışıl Kuş cıvıltıları arasında Rengarenk kelebekler raksetmekte
Birden tam gözlerimin önünde Belirdi bir peri kızı Elimden tuttu yavaşca Gülümseyerek göz kırptı Peşinden sürükledi beni Alıp götürdü peri kızı Buz gibi bir ırmağın yanına...
Aman Allahım!... Bu ne muhteşem bir manzara Yakamoz parıltıları içinde Ayrı bir güzellik katmakta Her biri diğerinden güzel Mavi suların içinde Oynaşmakta peri kızları...
Bu düş aleminde Önce peri kızları kayboldu gözden Irmak buharlaştı Tüm renkler birer birer yok oldu Kuş cıvıltıları sustu Bütün her yer derin sessizliğe büründü Sonra yavaşça Derin uykudan uyandı gözlerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş Aleminde... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş Aleminde... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu düş aleminde Önce peri kızları kayboldu gözden Irmak buharlaştı Tüm renkler birer birer yok oldu Kuş cıvıltıları sustu Bütün her yer derin sessizliğe büründü Sonra yavaşça Derin uykudan uyandı gözlerim...
allah banada nasip etsin inşallah.
güzel dizelerdi.
tebrikler.