Okuduğunuz şiir 25.8.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Kelebek Mevsimi…
İzlediğim bir intihar operetinde İlk kez Tanık oluyordum Alaycı kelimelerin naylon poşetlere meyline …! Havası sağılmış ortamlarda yaşlanmazmış güya ölüm
Ki Güçlü ellerim o günden sonra Mastürbasyon yapar durur günaha Tuhaf bir adamın beyninde
Rengiyle ayrılan bir geceydi benzerlerinden Ve İki heceydi kadınlığından utanan adı Ani bastıran bir yıldızyağmuruna Acımadan Şemsiye yapmıştı ürkek saçlarını marazlı ruhu
Gelin görün ki Yine de ket vurulamamıştı İliklerine kadar ıslanmış arzuların isyanına…
İşte; Bir kez daha çaresizdi yollarımı gözleyen makber!
. . .
Önceydi senden; Buz gibiydi Ateşin tadına bakmamıştı çünkü henüz evren *Dev bir buzul kartalı dölledi bakir zirvesini Olimpos’un Ki Dağ rahminden yükselen alevlerle ısındı güneş
Azgın ırmaklara Buruşmuş elleriyle açtı En mahrem kanyonların dahi bacak aralarını Su merasimi ritüellerine sözcü çay ninesi…
Mahremiyetlerdeki histerik teslimiyetlere An batıp an çıkan ırmakların şehvetiyle Yeşillendirdi ruhunu tabiat…
Önceydi senden; Yanıyordu yağmur ormanları alev alev *Dev bir çöl kartalı pençelerinden atıldı O alevlerin ortasına Tek hörgüçlü binlerce sahra devesi
Ki Patlayan hörgüçlerden saçılan vaha sularıyla söndü Cehenneme ilham kavurucu *ten yangınları Milyarlarca yıldıza o an teslim etti karanlığını gökyüzü Sahiplenen parmaklarda tek taş oldu boynunu bükmüş kuğu *kuşu…
Ruhu marazlı dilberler Sabahlara kadar sapkın hikayelerle *eğlendiler sonra Her hikayede bin bir başlıyla hayli korkutucuydu *Dev Kafkas Emegeni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelebek Mevsimi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelebek Mevsimi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eser hakettiği yerde, Canı gönülden kutluyorum, Şiirdi... Sıradışı... Kendine has, Şiir değilmidir içinde giz saklayan.. ve yine şiir değil midir az ile çoğu anlatan, ve yine şiir denmiyor mu söylenmemişi söylemelere... Beğenimle
örselenmiş cümleler çağıdır bu çağ sessizliğin diline vurulan prangaların rengi diğerlerinden daha şeffaf gecenin üstüne salıverilmesinin çağrısı!
paslı aynada kendini görebilmenin şerefine nail olmuştur çünkü şiddet sağ elinin kavradığı kılıçtan korkar sol elinin masumiyeti hadi der aşk'a! diğer tüm insanlardan soyutlanmış keskin dimağ bilgeliğin lanetince gir günaha
İmgelerdeki sertliği, coşkunluğu ve dehşetin okurunu sarsan bir yanı vardı şiirin.Ne çok seviyorum böylesi sembolize edilmiş duyguları okumayı.
Kelime seçimlerindeki özellikle, hani nasıl desem şiddeti,kuvvetli duyguyu anlatım gücü şairce çok iyi tahlil ederek kullanılmış.
Sayın şair kelimelerin gücünü biliyor.Özellikle seslere arası çok iyi.
Sert sessizler baskın olması şiirin mizacını da öyle etkilemiş ki.Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. :) Yani seslerin gücüne hiç bu kadar fazla tanık olmamıştım. "k" ," ş " t " ,"ç"... seslerininin bir arada kullanılmasından kaynaklanan baskın güç aleni görünüyordu.
Hani arada bir de " senden önceydi " tekerrürü var ya o da bu sert ve yüksek sesten sonra yumuşak bir iniş yapmış..Senfoni orkestrası gibi düşündüm.Elinde bir çubuk şef yönetiyor...garip ama ilk kez bir şiirde böyle oldum.
Şair kelimelerle beste yapmış resmen.E, ee şiir birazda müziktir.Kendi öz sesi vardır.
Neyse bestesini dinlemekten öze fazla inemesem de imgelerdeki anlatımın derin güçten aldığı yetkiyle bu sesin etkili olduğunu söylememize gerek yok.