toprağın altı da k a n üstü de kum döküyor dağlar ovaya buhran üstüne buhran, durulmuyor mevsimler yılmıyor insan ölmekten öldürmekten de…
gırtlağımıza kadar a c ı tırnağımıza kadar s a n c ı
tanrım gafletin eli ipekten insanları efsunluyor dudağı yırtık acûze riyânın kör muhafızları yılanla besliyor uykuları her yan çürük her yan ısırık… yine de tatlı geliyor boğazı deliklere yalanın maşrapası
doymak bilmiyor i h a n e t doymak bilmiyor h a i n l i k
sen!... iblisin ateşten tohumu zulmün kanlı pençesi nefretin şanlı kralı çek çöp kokan nefesini toprağımızdan ocağımızdan, evimizden aşımızdan… düşür! kara peçeni... düşür de görsün cihan yüzündeki melânetin uğursuzluğunu
sanma ki s o n s u z- saltanatın ve sanma ki çelikten sömürünün altın kanatları senin de soluğunu yutar bir gün s o n s u z l u k ecelin soğuk eli dokunduğunda kibirli kalbine bil ki pire kadar hükmün- yok evrende
toprağın altı da şehit üstü de yas döküyor bulutlar çehremize buhran üstüne buhran, durulmuyor mevsimler yılmıyor insan ölmekten öldürmekten de…
gırtlağımıza kadar a c ı tırnağımıza kadar s a n c ı
ve ç a ğ l a r b o y u n c a i n s a n- l ı k hep b i t i k…
Şiirime güzel sesiyle ve muhteşem yorumuyla can katan Sevgili Arkadaşım BENSENO’ya ve güzel yüreğine sonsuz teşekkürler ederim..Her daim Sevgilerimle..Saygılar........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACUZE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACUZE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün bir yorumumda daha yazmıştım; canlı türlerinde kendi türünü yok edip, bir de başında kahkaha atan ikinci bir tür var mı acaba; insanlar hariç...
Hiç değişmedi ki... Tarih boyu öldürdük durduk... "Düşünceye tahammül" diyenler öldürdü hatta bazen insanları; düşünceleri uyuşmadığı için. "Humanistim" diyenler öldürdü bazen de; insanlığı daha iyi yaşatmak için...
İşte bir tarafı yaşatırken, öldürmeli mi diğer yandan?
Gerçekleri çok güzel dile getiren harika bir şiirdi şair.Sevgi'nın , barış ve kardeşliğin egemen olduğu bir dünya istiyor insanlık. Mutluluk dileklerimle.
gırtlağımıza kadar a c ı tırnağımıza kadar s a n c ı
BİRİLERİ KANLI EMELLERİNİ RAHATÇA SÜRDÜRSÜN DİYE, BİRİLERİ KEYFLERİNİ ÇOĞALTSIN DİYE, Birileri rahatsız olmasın, uyanmasın diyedir tüm bu açmazlar. Malesef öyle kolay oynanan bir oyun ki bu. Ama sonuçlar acı , kan revan işte meydan. Çok güzeldi şair dost. Aslında herkes görüyor olayları ama benim düşmanım , ya da suçlu işte bu demeye korkuyor sanki.
Hiç değişmedi ki... Tarih boyu öldürdük durduk... "Düşünceye tahammül" diyenler öldürdü hatta bazen insanları; düşünceleri uyuşmadığı için. "Humanistim" diyenler öldürdü bazen de; insanlığı daha iyi yaşatmak için...
İşte bir tarafı yaşatırken, öldürmeli mi diğer yandan?
Çok düşündürdü şiiriniz...
Tebriler...
Selamlar...