Yağmurlu bir vakitti Bahar mutluluktan ağlıyordu sanki Ve aşk kokuyordu toprak Gözlerim gözlerine değdiği an Susmuştu zaman Zaman ki ; Rüzgarın dalında titreyen yaprak ...
Dilsiz bir sevdayla Sesine düşmüştü sesim Canıma dolanmıştı Yürekten bir vaveylayla ...
Ve şimdi Gözlerimin ufkundan düşüyorum yağmurlara Bana gülmek yasak ,sana ağlamak Islanmışsa kirpiklerim Sesini bırak bulutlara Kurumuşsa dalında güller Sararmışsa mevsimler Suçu senin yâr
Gelip geçse de içimden yaram Düşse de ayak ucuma En kör yanımdan Körelmez duygular bıraktı avucuma Ruhumun genişliği kadar ...
Sen yanımdan öpüyorum ağrımı halâ Ellerinle tutuyorum hayatı Yüreği dalgın Ve hâlâ gözlerinden bakıyorum dünyaya Perişan bir canla...
Yazgısında sen olmayan yıllar Soldukça saçlarından Geride kalan ıssız akşamlar Geçmeyen bir sevdanın ıslığını çalıyor Yokluğunun adı oluyor gece Hiç bir şarkıda geçmeyen Özlem oluyor Hasret bırakıyor sabaha Ayrılık aktıkça yastığıma Kirpiğimin sessizliği Uykusuna düş arıyor..
Nasıl anlatsam Sensizlik ağır geliyor bulutlara İklimi kurak denilse de Gözlerinden başka yeri olmayan bu şehrin yağmuru hiç dinmiyor ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerimde Kaldı Gözleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerimde Kaldı Gözleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Yokluğunun adı oluyor gece…” Ve hala gözlerinden bakıyorum dünyaya Perişan bir canla…” Gözlerinden başka bir yeri olmayan bu şehrin Yağmuru hiç dinmiyor…” Yetiyordu Ve taşıyordu üstelik te, Diğer sözler yürek sokaklarından nehirlere Sel oluyorlardı finalde, “Dinmeyen yağmurlar gözler de” Dökülüyorlardı taşıp uçsuz denizlerine…..
Kapısını yumrukluyordu hızla, Romantizm dünyasının adeta !... İnceldiği yerden parçalar fırlatıyordu okuyana Duyuluyordu karşılıksız bir aşkın sesleri her satırın da Zevkle okuduk bir solukta !... Tebrikler sunuyorum bu güzel duyguların kaynakçasına !!!...
Onatça tarafından 8/24/2013 1:28:28 PM zamanında düzenlenmiştir.