Okuduğunuz şiir 22.8.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Hadi git şimdi....
bıçak sırtından daha yakın kendi ünlemlerini kesiyor aşk birini özlemenin masallarına ilişiyor şiirler beyaz ve tek kağıtta yana yakılmayı öğreniyor sanki alfabe
üstelik sabırlara tutuklu harfler uçucu hayallerle geziniyor kendi içselliğinde yeminler düşüyor sayfa eteklerinden baş kaldırıyor olmazlık ama dik duramıyor aşkın perdeli yüzü. esiyor ilhama doğru nefesler bütün akılları çeliyorken kalıpsız virgüller noktalanıyor ağlayan eylemsiz fiiller.
ve uyruksuz damlayan siyahmavinin yanında, aşk kendini düşünmüyor gibiymiş yani. biz ise dönümsüz öykülerin satırlarında kaldık suçu kalbimize attık hadi git şimdi.hissedilen yazıtlara doğru
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hadi git şimdi.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hadi git şimdi.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında gitmiştir giden; ama biz gitmemiş sayarız gideni her nedense ve git diye haykırırız üstüne üstlük... Bu olsa olsa yürek yarasıdır ve haykırışıdır ayrılığın.
… ‘Hadi, git nereye gidebilirsen. Diyeceksin şimdi muhatabına, nereye gidecek? Hadi git, gitmeye gücün yetiyorsa demek daha şık duruyor. Öyle ki bıçak sırtı yakınlığında hissettiğin o duygu, seni bir iz gibi bölüyor. Bu aslında gerçek bir fiziksel, biyolojik etmenden de kaynaklanıyor. İnsan vücudu o garip ki, anatomi uzmanları insan bedenini incelerken hep bir oran buluyorlar, bir çizgi, belli ya da gizli. Bu olmayan çizginin ardınca biz insanlar şiir yazıyoruz. Üstelik sabırla! Tutuklu, hapis ediyoruz sevdiğimizi bile. Uçucu hayaller kısmından sayfa eteklerine tutunma hali var ya, işte orada bile o görünmeyen diyor ki, aşk ya da neyse adı, hadi git gidebiliyorsan. En güzeli de uyluğun bu his ile var olması. Hiçbir gidenin gitmediği o ayrılık öykülerine gelsin bu şiir. Candan Erçetin ‘Git’ ile… '