Farklıyım İnançlarım şeytani belki biraz. Bu yüzden kırılmaya yüz tutan dallarımı Kökten koparabiliyorum.
Yalnızlığa sürgün edilen hayatımı , veriyorum Ellerine küçük şeytanlarımın.
Baştan çıkarılıyor yeniden doğmaya çalışan Ar - namus ilkelerim. İliklerime kadar kan kokuyorum İnsanlığıma kadar dişi bir şeytan.
Yadsınıyorum Dışlanmışlığımın geçmişinden.
Büyüdükçe büyüyor içimdeki haksızlıkla beslenen Minik nefret tohumlarım. Nefret ettikçe inancımı çiviliyorum ruhuma Çiviledikçe kan yerine masumiyet akıyor.
Ben şeytan’ ın emellerine hizmet ettiriliyorum Çukura çektiğiniz elleriniz tarafından.
Yadsımayın beni Size benziyorum günbegün Beni ezen kıyıya atan çarpık bakışlarınızla. Aramızdaki tek büyük fark Ben taze bir leş sizse işin kurdu akbaba.
Farklıyım Suç benim değil farklılığımın. Örümcek bağlamış ve nasır tutmuş yürekleriniz At gözlüğü takmış sefil başlarınız Suçlu ..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yadsıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yadsıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yadsımayın beni Size benziyorum günbegün Beni ezen kıyıya atan çarpık bakışlarınızla. Aramızdaki tek büyük fark Ben taze bir leş sizse işin kurdu akbaba.
Farklıyım Suç benim değil farklılığımın. Örümcek bağlamış ve nasır tutmuş yürekleriniz At gözlüğü takmış sefil başlarınız Suçlu ..!
evet çok doğru söz baştakiler at gözlüğü takanlar saygımlasın güzeldi çok güzel dizeler
Farklılığından v e dünya görüşünden hiç kimse için taviz verme canım. Kim ne derse desin nen Faizesin ve öyle kalmalısın İbadeti gösteşiş aracı yapan paslı zihniyete himet edenlere kulak asma Hoşca kal yüreği güzel bacım öoptüm sni
çarmıhta ki isa hikayesi gibi hissettim... çoook güzel... kızmazsan eğer küçücük bi eleştiri: sadece ilk girişte ki "bu güçle" arada üvey gibi geliyor bana... :) ben "bu güçle" olmadan okuyunca daha fazla keyif aldım.. okuyucu benim; istediğim gibi okurum değil mi :)
merhaba İliklerime kadar kan kokuyor inançlarım İnsanlığımı sorma benden öte dişi bir şeytan Ve siz at gözlüğü takan günahkarlar Hala doymadınız mı sorgulayarak yaşamımı
"Eşkiyalar şehre inmiş!" deniliyordu Eşkiya filminde. Şeytanlar da zahir olmuş bu devirde! Yüzleşmek kaçmaktan daha etkili bir yoldur bazen ya da çoğu zaman!
Yadsımayın beni Size benziyorum günbegün Beni ezen kıyıya atan çarpık bakışlarınızla. Aramızdaki tek büyük fark Ben taze bir leş sizse işin kurdu akbaba.
Farklıyım Suç benim değil farklılığımın. Örümcek bağlamış ve nasır tutmuş yürekleriniz At gözlüğü takmış sefil başlarınız Suçlu ..!
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Şeytanlık yapmaya zorlanıyoruz...
Onlar Şeytan'ın ortakları.
Kutluyorum güzel şiiriniz için.