(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRLİK OL KAYNAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRLİK OL KAYNAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçten yazılmış haklı dizeler okudum tam da birliği ihtiyacımız olduğu bu günlerde mükemmeldi üstad Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın _______________________________________________Saygılar selamlar usta kaleme
Ziya Bey Kardeşim, Basına pek yansımayan ama İnternet ortamında şöyle bir gezinti yaptığında kırıntılar halinde bilgilere ulaşılan bir konu PKK'nın canhıraş üye toplama gayretleri. Ve, sayılarının son iki-üç ayda olağanüstü şekilde arttığı bilgisi var. Boş durmuyorlar. Anadolu topraklarını pay etmek ve zenginliklerine konmak isteyen emperyalist güçler maalesef içimizden bizi yıkmak için olanca gayretleriyle çalışıyorlar. Bizim insanımız da maalesef egoist bir tutumla onların oyunlarına alet oluyorlar. Kendi zararını hiç görmüyor insanlarımız. Çok yazık oluyor. Eğer bir kavga çıkarsa çok kötü kavga olacak. Bizim iş savaşımız Lübnan gibi de olmaz. kan gövdeyi götürür. Hafazanallah!
Değerli kardeşim.favorimde olmana rağmen şiirlerin bana ulaşmıyor.Nedenini bilmiyorum. Şiirine gelince harikaydı.Tam ders alınacak bir şiirdi.Artık milletçe elele verip ,tek yürek olup milli birliği oluşturmamız gerekir.Hepimiz bu topraklar üzerinde yaşıyoruz.İlk ana ,banbamız aynı.Ne alıp veremediğimiz var birbirimizden.Birlik içinde ,kardeş olalım.Bu topraklar üzerinde hepbirlikte mutlu bir şekilde yaşasak olmuyormu?
Tarihte hepimiz kardeştik. Acı da kıvançta birleştik. Hep beraber tarihleştik. Şimdi neden kalleşlik.
Adem'den bu yana var insanlık. İslam'dan önce Hıristiyanlık, Hepsinin gayesi kardeşlik. Şimdi neden kalleşlik.
Allah'ın bizden istediği birlik. İnsanlığın gayesi barış ve kardeşlik. İslam'la tekamüle eriştik. La ilahe illallah ta birleştik. Şimdi neden kalleşlik.
Altımızdan vatan toprağımızı almak isteyenler tek cephe halinde hücumdalar.. Tek cephe olması gereken müslüman milletler ise maalesef birbirinin ümüğünü sıkmakla meşgul. Rabbim yöneticilerimize basiret ve firâset ihsân eyleye..
Bahsettiğiniz favori üyeliklerin şiirlerinden haberdar olma konusunda ben de sıkıntı yaşıyorum. Sebebini bende bilemiyorum. Bazılarından haberdar oluyorum, bazıları bana ulaşmıyor. Belki kişisel ayarlardan kaynaklanıyor olabilir. Bilmiyorum.
Sıhhat ve selâmet dileklerimle saygılar sunuyorum.
Birlik ve beraberliğimizi bozmak isteyenlerin sesleri devamlı olarak daha üst perdeden çıkıyor gibi gösteriliyor.. İnşaallah bizim çağrılarımız da mâkes bulur. İlginize teşekkür ediyor, bilmukabil saygılar sunuyorum Bekir Bey Kardeşim.
Yıl 2013, aradan yüz yıl geçmiş ve biz hâlâ aynı minvalde şiirler yazıyoruz! Bugüne dek parçalana parçalana ne kadar büyüdük(!) parçalana parçalana yüz yıl sonra hangi durumda oluruz, bir daha düşünelim.
Millet kelimesinin mânâsı değiştirildi insanların idraklerinde.. Millet denilince kavmiyet anlaşılmaya başlandı. Halbuki "küfür tek millettir" denilmemiş miydi? İki millet var: İslâm ve küfür.
Bunun idrakine vardığımız gün ortadaki kavga sebeplerinin çoğu kaybolacak.
İnşaallah uyanış olur bugünkü çekişmeler.
Yüz yıldan beri uyanamamış olmamıza rağmen hâlâ ümitvârım..
Sonumuz hayrola..
Güzel bir Âkif şiiri ile katkınızdan dolayı kalbî teşekkürlerimin kabulünü istirham ederim.
Hülvani Bey Kardeşim, Millet kavramının içi maalesef boşaltıldı. Millet dendiği zaman sadece ırk anlaşılır hale geldi. Yazık... Güzel dörtlüğünüz için kalbî teşekkürlerimi iletiyor muhabbetle selâmlıyorum.
Muhterem Abim. Bizim birliğe beraberliğe ve kardeşliğe ihtiyacımız var. Fakat soy özürlülerin Türk düşmanlığından bu millet çok bıktı. Bunca düşmanlıklara rağmen,bizim düşmanlığa değil dostluğa kardeşliğe ihtigacımız var. Duyarlı yüreğiniz dert görmesin.usta kaleminiz daim olsun. Selam ve sayğılarımla.
Derebey tarafından 8/18/2013 9:18:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Millet kavramının içini boşaltıp milliyetçiliği de kafatasçılıkla eşdeğer hale getirdiklerinden beri maalesef birbirimizi düşman görmeye başladık ve bölündük, bölündük, bölündük.. Bölünmekten nasıl kurtuluruz? Millet olmayı kavradığımız gün kurtuluruz. Millet ise ikidir: İslâm ve küfür. İslâm milletinden olduğumuzu kabullendiğimiz ve biz olduğumuz gün karşımızda hiç bir güç duramayacaktır. Mevlâm o birliği gösterir inşaallah..
Baris icin dua et
Birden bire hersey
Apansiz birden bir oldu
HAKli kaleminize selam ile...
Tesekkur ediyorum
Saygiyla .
eyvALLAH ! .
YAŞAYANKELİME tarafından 12/21/2013 4:27:43 PM zamanında düzenlenmiştir.