(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN MAİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN MAİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa öz lakin çok anlam ifade eden Sıcak sağanak arif ,mai dizeler Yine sonsuzluğa imza atmışınız Gök mavisini rehin almışınız Gönül dostuma sonsuz tebrikler Yüreğinde Güneşi taşıyan Sevgili Emaya engin saygı ve selamlar * * * * ** ** ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** Sizin olsun yüreğinize dolsun ışıldayan _____________________________Tüm yıldızlar
Buram buram mai kokan asalet öz kokan cesaret kokan ,aydınlık menzilinize ________Güzel şen dünyana selam olsun Aşk- niyazlarımla can ___eMa___ Can EMA ya ,sonsuz sevgi dolu selamlarımla
sündüz canım istanbulun bana bir diğer hediyesi maviş ve mai kadın lakabı:)))resim ,bale ve edebiyat dünyasının..bana seslenişleri mai..sevgilerle can tanem..ema
Hepsi iki dize...Mavi işn içine girdi ya sonsuzluk başlamış oldu.Mavi sevilenle eş tutuluyor.Bu da seninle sonsuza kadar... Koskaca sevgi taşmış geliyor gönüle.Teşekkür ederim saygılar.
can tanem..resim ve edebiyat camiasında mai kadın lakabı takıldı bana:)))tüm dostlarım bana yazdıkları şiirlerde ve sohbetlerimizde hep maviş ,mavi kadın derler..buradaki mai sevgili ye soruşum ve bana cevabı..teşekkür ve sevgilerle hemşehrim..ema
Sen kadar mavi,sonsuzluk sensin dedi...Buradaki ömrün ne kadar diye soran kişi,seninle sonsuzluğa kadar,cevabını alınca,işte sevda bu diyerek,sevdanın sonsuzluğu kucaklayan yüzünün güneşiyle nasıl da bir sevgiliyle aşk yaşadığını tüm ruhunda ve hücrelerinde hissetmiştir...Sıradağlar gibi,sevdasına sahip çıkan nadir bir yüreğin tercümanıydı dizelerin seslenişi...derin ve sevmenin bilincinde olan yürek var dizelerde...sarmalamış iki dize,ferhatı da,şirini de..leylayı da,mecnunu da...
hep düşünürüm sevdanın bu sonsuzluk isteyen haklı yanını...İnsan,sevdalanınca,aynı yürekte sonsuzluğu istiyor...Tüm gerçek sevdalarda,sonsuzlukta da beraber olma arzusu var...Eserinizde,aşkın bu gizemli yönünü ifşa etmeniz,sizin bir aşk kadını ve sevgiyi bilen bir yürek olduğunuzu gösteriyor...Tercüman olmuşsunuz tüm sevdalıların sorusuna ve cevaplarına...
tebriklerim,aşkın kimyası ve varoluşundaki özü kısa ve derin iki dize ile betimlemenizdeki ustalığa ve tercüman oluşunuzaydı sevdalara...selamlarımla...
hoş anlatım.
saygımla.