Seheri andırınca dolunayda süveyda Hep beraber kalmıştık gönlü çelen rüyada
Vücudu kol gezerken baştan aşağı sızın İnanma yalan haber yıllarla uzlaşmalar Ne kadar reddedilse gerçekle yüzleşmeler Bir bakarsın Azrail gelivermiş ansızın Yarından gencim henüz demiştim bir şiirde Meğer en akl-ı selim teselliymiş fikirde İknasına kanmamış isen şayet kansızın Pabucu ters geçirmek olur mu imkânsızın.
Güzellik-mal mülk desen hepsi aynı terane Ahreti gizlemeye bir perde imiş sanki Gönlü Rahman’a açıp olmak var iken muti İhtişama aldanan yürekler ki virane Nedamet tutunsa da soğumuş ellerinden Tövbeye zaman yok ki cismin sönen ferinden Günahkâr bilinmek de söz temsili bahane Gıyabında gezerken rivayet hane hane
Hayat gailesine yükledik de tüm suçu Göremedik yürekte nasıl büyüyor göçük Bilsek mazeretimiz kabahatten de büyük Arınmaya az derdik bin keffaret orucu....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_BAHANE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_BAHANE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derinligi olan, ifade ettigi anlam, mana yönünden zengin ve insanların kendilerine ders çıkarması gereken nefis bir Şiir. Kalemin hep yazsın. Selam ve duamlasın. Saygılarımla abla.
ve merhabalar hakikat dolu dizelerin ayyuka çıktığı şiir...
yalan dünyanın telaşına kapıldığımız gerçeği dizelerden yüreklere birer ok olup saplanıyor..
Bugün yaşayacak yarın ölecek gibi hareket etmemiz gerekmez mi oysa...Bin bir telaşa içinde günlük işlerimizi yaparken..Asıl hayatımız için neler yapıyoruz .Koca bir hiç!
ve hayatı telaşı bahane ediyoruz...
Her gün biraz daha ömürden gidiyor ve gidenler geri gelmiyor yeride dolmuyor..
Güzellik-mal mülk desen hepsi aynı terane Ahreti gizlemeye bir perde olmuş sanki Gönlü Rahman’a açıp olmak var iken muti İhtişama aldanan yürekler ki virane Nedamet tutunsa da soğumuş ellerinden Tövbeye zaman yok ki cismin sönen ferinden Günahkâr bilinmek de söz temsili bahane Gıyabında gezerken rivayet hane hane.....
Çok güzel gönül dolduran harika anlatımıyla manevi bir kaftan gibi yürekleri ısıtıyor insanızya herdaim ardından koştuğumuz şeyler bizim olmayanlardır daha doğrusu bizim olmayan sürülerin çobanlığını yapmaktan kendimizi kurtaramıyoruz malesef kutlarım yazan yüreği yüreğine emeğine kalemine bereket Selam ve dualarımla A.E.O
maddeden manaya bi varamadık gitti!
ama bir yol açtı şiir, teşekkürler.