Hislerine binaen mantığı dizginleyip Ömrü idame eden bir yürek taşıyorken Hakir anılmak var ya akla ziyan hal deyip Görebilsen içimi bana sataşıyorken Kaç kez ölüp dirildim üstelik yaşıyorken.
Gözbebeğimsin dedim, gözümün nuru dedim Güya acı söylermiş sevenler birbirine Seven hiç incitir mi yalan demek istedim Ya kırılırsan diye söyleyemedim yine Hâl-i hazır kelamım ulaşmış iken bine.
Hissedince kendimi karşında yeni yetme Aniden yüzüm düşer bir anda harlanırım Beni böyle kabul et ya da istersen etme İkimizin yerine, iste ben darlanırım Bilirsin dağılsam da çabuk toparlanırım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_SANA_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_SANA_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hissedince kendimi karşında yeni yetme Aniden yüzüm düşer bir anda harlanırım Beni böyle kabul et ya da istersen etme İkimizin yerine, iste ben darlanırım Bilirsin dağılsam da çabuk toparlanırım .............................. Güzeldi desem.
Beni böyle kabul et ya da istersen etme İkimizin yerine, iste ben darlanırım Bilirsin dağılsam da çabuk toparlanırım. __________________________________ bunları sana neden anlatmadım bilmiyorum ya herkes kendi derdine düşmüştü/yada sen sen yoktun/yada bu mektup hiç yazılmadı/ yada bir kelebek; öyle memnun ki rüyasından/uyanmak istemiyor uykusundan(Kelebeğin Rüyası)
Hissedince kendimi karşında yeni yetme Aniden yüzüm düşer bir anda harlanırım Beni böyle kabul et ya da istersen etme İkimizin yerine, iste ben darlanırım Bilirsin dağılsam da çabuk toparlanırım.,
harika olmuş bu sevgi ah diyesim geldi yüreğine sağlık iyi bayramlar
Ne güzel sevmiş o güzel yüreğin... Değil mi ama insan sevdiğini kırmaktan öyle korkar, öyle susar, öyle sakınır işte. Sevgiyle kal kırılmadan canım arkadaşım.Çok güzeldi yine.
Hislerine binaen mantığı dizginleyip Ömrü idame eden bir yürek taşıyorken Hakir anılmak var ya akla ziyan hal deyip Görebilsen içimi bana sataşıyorken Kaç kez ölüp dirildim üstelik yaşıyorken.
Gözbebeğimsin dedim, gözümün nuru dedim Güya acı söylermiş sevenler birbirine Seven hiç incitir mi yalan demek istedim Ya kırılırsan diye söyleyemedim yine Hâl-i hazır kelamım ulaşmış iken bine.
Hissedince kendimi karşında yeni yetme Aniden yüzüm düşer bir anda harlanırım Beni böyle kabul et ya da istersen etme İkimizin yerine, iste ben darlanırım Bilirsin dağılsam da çabuk toparlanırım.
.................................Deyerli dost kalem,bu güzel dizeleri tebrik ediyor ses veren yüreyi kutluyorum saygıyla selam efendim...