şimdiki bildiğimi gençliğimde bilseydim dert sandığım şeylere ağlamayıp gülseydim empati kursaydım da anlayışla dolsaydım kin nefreti öfkeyi yüreğimden silseydim hayatın sır yüzünde yüzleşseydim kendimle tepkiselden vazgeçip hep etkisel olsaydım duygusaldan vazgeçip hep duyarlı kalsaydım hep etkisel… duyarlı…
can evlat
dürüst erdemli yaşa keşkelerin olmasın ten emanet ruhuna akrep yılan dolmasın eşin dostun incinip gözüne yaş salmasın anan baban kahredip saçlarını yolmasın esirgeme sevgiyi barışık ol kendinle misk ü amber saçılsın o gül yüzün solmasın karanlığa güneş ol o-nur özün solmasın o gül yüzün… nur özün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dantel entel ne-neden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dantel entel ne-neden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melekler kötülüğü ne bilsin? Huyunuz tüyünüz, erdeminizle hep örnek alınacak yüce bir kişiliksiniz değerli hocam. Kutlarım bilincinizi, gönül emeklerinizi. Selam sevgi ve saygılarımla sağlıcakla kalınız...
nar tanesi nur tanesi bine bedel has güzelin bir tanesi iyi ki varsın güzel Kali'm cantanesi teşekkürler hayata kattığın sevgi yürekli cümle güzelliklere sevgilerimle..:)
şimdiki bildiğimi gençliğimde bilseydim dert sandığım şeylere ağlamayıp gülseydim empati kursaydım da anlayışla dolsaydım kin nefreti öfkeyi yüreğimden silseydim hayatın sır yüzünde yüzleşseydim kendimle tepkiselden vazgeçip hep etkisel olsaydım duygusaldan vazgeçip hep duyarlı kalsaydım hep etkisel… duyarlı…
can evlat
dürüst erdemli yaşa keşkelerin olmasın ten emanet ruhuna akrep yılan dolmasın eşin dostun incinip gözüne yaş salmasın anan baban kahredip saçlarını yolmasın esirgeme sevgiyi barışık ol kendinle misk ü amber saçılsın o gül yüzün solmasın karanlığa güneş ol o-nur özün solmasın o gül yüzün… nur özün…
sabiha*)*küçüktüfekçi
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam Daim saygılarımla......
şimdiki bildiğimi gençliğimde bilseydim dert sandığım şeylere ağlamayıp gülseydim empati kursaydım da anlayışla dolsaydım kin nefreti öfkeyi yüreğimden silseydim hayatın sır yüzünde yüzleşseydim kendimle tepkiselden vazgeçip hep etkisel olsaydım duygusaldan vazgeçip hep duyarlı kalsaydım hep etkisel… duyarlı… ********************************************** Ahhhh keşke... Kalıp içersine sıkışmış keşkeleri, geniş perspektifte görebilmek ya da mantık yürüterek algılatmaktı okurdan istenen... şiirdeki hüner, şiirdeki tema, şiirdeki özellik ve farklılık kendini fazlasıyla hissettirdi değerli kalem, sevgili şairem. Onca sözden sonra, elbette yoğun takdirlerimi usulca bırakıyorum o usta kaleminize ve yüreğinize. Canımsınız. Hep var olunuz...
Hayat denilen serüvenin tamamı, yaşamaya çalışırken yediğimiz kazıkların toplamıdır. Madalyonun hangi yüzünden bakarsanız bakın, güzel gördüğünüz hayatların içinde bile tarifi imkansız acılar vardır. Kıssadan hisse olarak şairi burada canı gönülden kutluyorum. Gelirden gideri çıkarır gibi hazırlamış muvazeneyi. Kutlarım kalemi, kalemi tutan elleri, ellerin yüreğini. Kalemin daim olsun değerli ustam. Saygılarımla.
tepkisel - duygulu değil etkisel / duyarlı ol demiş sevgili arkadaşım.Çok haklı düşüncelerinize katılmamak elde değil.
Soylu yüreğinden öpüyorum .
Sağolasın değeri paylaşarak nasiplenmemizi sağladığın için.
Selam ve en içten sevgilerimle kıymetlim gönlüne.