Müslümanım diyen imanlı Nice insanlar tanıdım, gördüm Altı oyulmuş kayalar İçi oyulmuş ağaçlar gibi. Gururla yere basan Sanki dünyanın sahibi olan Çevresine tepeden bakan İnsanlar da gördüm... Dışı mermer kaplı Şatafatlı, gururlu Altı göçmüş mezarlar gibi. Babasının servetinde uyanmış Babasının parası içinde yaşamış Hala da yaşayanlar gibi. Kökü derinde, dalları kurumuş Bedenini kurtlar yemiş Kurumuş genç ağaçlar gibi. Zamanında sultan dedirten Uçsuz bucaksız tarlalar, bağlar Cennet misali yerler gördüm Nesli tükenmiş, unutulmuş Tarihten silinen insanlar gibi. "HÜVEL BAKİ.." Allah bakidir diyen O mezar taşlarında Yine ayni yazılar var... HÜVEL BAKİ. Sonsuza kalacak olan Tek güç Allah’tır Gerisi yok olacak Taki ahirete kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHİRETE KADAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHİRETE KADAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, insan aklını kullanmaz ve kibirine tutsak olursa şairin dizelerinde alır soluğu.Üstat her şeyi demişsin bize laf kalmadı.Teşekkür ederim saygılar.
Bunların tümü cahillikten geliyor, Fırsat çok fazla dünyayı bunlşar sarıyor, Akıl,İlim kalmamış, kadercilik önde, Oku diyen kitap bak asıl din bizde. Ama ne acıki yobazlar çöreklenmiş, Her geçen gün yenileri eklenmiş, İlimin yolunu açmak gerekiyor, Acılar katmer olmuş yürekte birikiyor... Tebrik ederim Değerli Hocam...
Ne yazayım usta kalemin tesbitlerini beğeni ile okudum
Yüreğin kalemin susmasın üstad
__________________________________________________Saygılar selamlar