Dün gece rüyamda yavrumu gördüm Yün çorap istedi, o sabah ördüm Zarfa, Şırnak yazıp, postaya verdim Askerin anası, erinmez imiş.
İzinden dönerken gününü saymış Az değil uz değil, tam ondört aymış O gece görmedik, bir yıldız kaymış Yıldız sahibine görünmez imiş.
Tez geçti zaman, üç ay kalmıştı Kuşkunun yerini, umut almıştı Cansız hayalim diye, bir resim salmıştı Belki de gidip de, gelinmez imiş.
Soğukmuş oralar, her taraf karmış Dağlar amansızmış, yolları darmış Bastığı yerde de, bir mayın varmış Toprağa basarken, bilinmez imiş.
Al kanları beyaz kara dökülmüş Kolu kopmuş yavrumun, topuk sökülmüş Duydum ki Mehmedim, ölürken gülmüş Hâlbuki ölürken, gülünmez imiş.
Yanası yanası, ciğer yanası Yansa da ağlamaz, şehit anası Ananın yaktığı, asker kınası Kıyamete kadar silinmez imiş.
Yazan Şair: İsmail Büyükerol Derleyen: Suat TUTAK
N O T: Bu şiir tüm ŞEHİT ANNELERİNE armağan olarak, tüm askerlerimiz ve sevenleri için derlenip bu sayfaya konmuştur. Şehitler bizim canımız, kanımız, namusumuz, kutsal emanetlerimizdir. Bu hep hatırlanmalı, unutulmamalıdır. Allah onların sevgili, Nişanlı, eş ve çocuklarına ve ana-babası ve de aile fertlerine Peygamber sabrı versin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASKER KINASI (KONUK YAZAR ŞİİRİ) Dost yazıları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASKER KINASI (KONUK YAZAR ŞİİRİ) Dost yazıları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam olsun gönül dostum Makberi-Ahmet Akkoyun. İlgine teşekkür ederim.Dikkatinizden hiç bir şey kaçmıyor.Dikkatlisiniz. Ancak, şiirin altındaki notu okuduysanız şiir benim değil.Bir dost şiiri. Onun için kendime ait olmayan bir şiiri nasıl düzeltirim.Bu imkansız.Bana geliş orijinal hali bu... Aynen yayınladım.Bir harfini bile yerinden oynatamam.O benim işim değil.Fakat değerli dostum, şiirin şairi İsmail Büyükerol birgün okuyup farkına varır da bana değiştir derse, o zaman değiştirip düzeltirim. benim için şu hali orijinaldir çünkü bana öyle geldi.Teşekkür ederim. Sizin de eserlerinizi beklerim.Bu sutünlarda paylaşalım isterim.Selamlar.Görüşmek üzere. <Suat Tutak Msn: [email protected]>dostluğumuzun devamı dileğiyle.
Suat Tutak tarafından 2/16/2009 3:49:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Damla Damla
Yüreğimden
Süzüldü hüznüm..
Sessizdi..
Şehidim
Gücenmesin dedim...
Tebrikler...Saygılar..