(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşünürüm… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşünürüm… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O.allah ki,size yeryüzünü bir döşek,gökyüzünü bir bina kıldı. ve gökten su indirerek bununla sizin için(çeşitli)ürünlerden rızık çıkardı. öyleyse bile bile allah a eşler koşmayın.
bakara suresi 22,ayet güzel mesajlarınız için teşekür ederim vesselam..
Daima tefekkür etmek erdemdir, ne mutlu nefes alıp verdiği müddetçe gördüğü her nimet karşısında düşünebilenlere... Teşekkürler Kadir Bey... Selam ve saygılarımla...
İçme suları ve çeşmelerini 37 Aydan beri(18.7.2011) fotoğraflayıp Trabzon'da bir ilk olan kitabın hazırlığında yaşadıklarım ve gördüğüm rüyâlar; âlem içinde bakıp göremediğimiz nice mânevî değerleri hissedip yaşamam; hayâtımın bakış açısını, mikron ölçeğine kadar derinleştirdi ve bu, bugün de devam etti...
Suyun canlı olduğunu bilerek, ihtiyâcınca idâreli kullanabilen ve koruyabilene ne mutlu.
Hürmetle Selâmladım; Güneri Yıldız Ustamı...
kadiryeter Kadir Yeter. 12 AĞUSTOS 2013 Trabzon... Trabzon... TRABZON.
dünya görüşümüz ayrı olsa da))yazım kurallarına dikkatiniz ve okuyucuya verdiğiniz özen hayranlık uyandırıyor.teşekkür ederim. inanınız (latife ve espri değil) ben de kainatı düşünüyorum..lakin sizden farklı olarak..
edebiyat adına size teşekkür eder kişileri görüşleri doğrultusunda sevebilen bir allah korkusuna sahip olduğunuz içinde ayrıca muhabbetlerimi sunarım.
estafiuralah.sevgi ve selamınızı hürmetle kabul buyurup huzur buluyor..ustalığı bilinmez derin bir yücede bulup benim için dilenmemenizi rica ediyorum.
Harikasın Hocam.
Selam ve saygılarımla.