(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DURMA GÜNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DURMA GÜNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.Harika bir dörtlüktü gönlüne ithafen yazdığın şiir.Daha göz bebeklerine bakmadan, içinde kaybolmayı özlemiş gönlün kardeşim.Onsuz olamamayı düşlemiş. Ve gözlerinizin sarmaşık misali birbirine kenetlenip öylece kalmayı,Uçsuz bucaksız uçurumlara sonunu bilmeden beraber atlamayı ve en çok gözlerin özlemiş onu kardeşim.Tebrik ediyorum.çok güzeldi.
Sen Yoksun
SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ HER YER SENSİZ HER YER KARANLIK SANKİ HİÇ GÜN DOĞMAMIŞ ÜZERİME HİÇ DOĞMAMIŞ GÜNEŞ
YÜREĞİM SUSKUN YÜREĞİM ÇARESİZ AĞLIYOR BENDEKİ SENSİZLİĞE SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ SENDEN GERİYE HASRETLER KALIYOR SONU KALMAYAN HÜLYALAR BİR TÜRLÜ BİTMEYEN GECE BİR TÜRLÜ BİTMEYEN YOL HEP GÜN BATIMLARI HEP KARANLIKLAR SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ BİR BOŞLUK VAR YÜREĞİMDE SEN YOKSUN DİYE...
Ve gözlerinizin sarmaşık misali birbirine kenetlenip öylece kalmayı,Uçsuz bucaksız uçurumlara sonunu bilmeden beraber atlamayı ve en çok gözlerin özlemiş onu kardeşim.Tebrik ediyorum.çok güzeldi.
Sen Yoksun
SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ
HER YER SENSİZ
HER YER KARANLIK
SANKİ HİÇ GÜN DOĞMAMIŞ ÜZERİME
HİÇ DOĞMAMIŞ GÜNEŞ
YÜREĞİM SUSKUN
YÜREĞİM ÇARESİZ AĞLIYOR BENDEKİ SENSİZLİĞE
SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ
SENDEN GERİYE HASRETLER KALIYOR
SONU KALMAYAN HÜLYALAR
BİR TÜRLÜ BİTMEYEN GECE
BİR TÜRLÜ BİTMEYEN YOL
HEP GÜN BATIMLARI
HEP KARANLIKLAR
SENSİZLİĞİN SABAHINDAYIM ŞİMDİ
BİR BOŞLUK VAR YÜREĞİMDE SEN YOKSUN DİYE...
Gönderen: YAPRAK KISAK