(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLENLERDEN SOR BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLENLERDEN SOR BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam! Yormak ve yorumlamak hem her zaman isabet kesbetmez, hem de her yiğidin harcı olmasa gerek! Kendim herkesten çok ve en iyi ben bilirim; bundan mütevellit ‘Beni benden sor, başkasından değil!’ diyeceğim gelir hep içimden. Sanırım haksız değilim! Yürekten tebrik, teşekkür ve mahsus selâmlarımı arz ederim.
Seçil Hocam, İnsanız ve mutlaka hatalarımız oluyor.. En büyük hatamız da kendimize yöneltilen bir eleştiriyi kabullenemeyişimiz. Ah bunu bir kabullenebilsek ve eleştiren kişinin halis niyetini anlayıp kendimize çeki-düzen verebilsek ve eleştiren kişiye küfür değil teşekkür edebilsek.. Ve yine aynı şekilde, karşımızdaki inszanın hatasını gördüğümüz zaman onun onurunu zedelemeden ve adam gibi karşısına geçip hatasını güzel güzel söyleyebilsek, arkasından sağda solda gıybet etmesek.. İşte o zaman insanlık adına yaşanası bir dünyayı ortaya çıkarmış olacağız.. Biraz fazlaca mı hayalperestim bilmiyorum. İnşaallah bu düşündüklerim ve dilediklerim gerçekleşir..
Hoş düşünceler ile sıhhat ve huzur içinde bir bayram geçirmenizi diliyor, Denizli'den gönül dolusu selâmlar gönderiyorum.
Kısa dizeler okunuşu hızlandırarak canlılık katmış. Çok güzel bir üslubu ve içeriği var. Her zamanki gibi size has, özgün bir şiir olmuş. Emeğinize teşekkür ederim. Fon resmindeki sepya efekti eski çınar havası katmış ama çiçekler ile resim bütünleşmemiş. Siz bana resimlerinizi gönderin ben size Photshop, İllustrator veya Corel Draw ile resim çerçeve ve efektleri hazırlarım şiirlerinizde kullanırsınız. E-mailim [email protected] Selam ve saygılar sunarım. Bu arada bayramınızı da şimdiden tebrik eder, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Emrullah Hocam, Tespitleriniz ve değerlendirmeniz için teşekkür ediyorum. Resim ile ilgili düşüncelerinizde haklısınız. Ben, rastgele bir montaj programında acemice bir resim hazırladım. Montaj işinden anlamam. Bu işin ihtisasını yapmış olan veya hobi olarak ilgilenip kendini geliştirmiş olan biri değilim. Pizap diye bir program denk geldi. Nasıl oluyor bunda montaj işi diye merak ettim ve uğraşırken böyle bir şey çıktı ortaya ve kullandım. Sizin bahsettiğiniz programlardan sadece Photoshop programının ismini duydum ve bir ara kullanmak için niyetlendim de... ama beceremedim :) . Diğer İllustrator ve Corel Draw programlarının adını ilk kez sizden duyuyorum. Hepsi de kullanımını bilenlere yararlı olacak yazılımlardır muhakkak. İlerde tekrar ihtiyaç duyarsam kapınızı tıklatırım..
Üç aylardı, mübarek gün ve gecelerdi derken Ramazan'ın da sonuna geldik. Hayırlısıyla Bayramını da idrak etmeyi Mevlâm nasip eyleye..
Aile huzuru içinde bir bayram idrak etmeniz niyazıyla Denizli'den gönül dolusu selâm ve sevgiler gönderiyorum.
Şahsınızda insanlığın olması gereken meziyetlerini okuduk gönül sayfanızda Muhacir hocam. Kaleminiz kavi, kalbiniz huzur dolsun. Bu vesile ile sevdiklerinizle birlikte mübarek Ramazan bayramınızı kutlar, saygılar sunarım..
Hüdai Bey Kardeşim, Güzellikler bırakan kaleminize ve yüreğinize teşekkür ediyor, sıhhat ve selâmet içinde hayırlı bir Ramazan Bayramı geçirmenizi niyaz ediyorum.
Teşekkür ediyorum Azimet bey kardeşim. Sıhhat ve selâmet dileklerimle mübarek Ramazan Bayramınızı kutluyor Denizli'den gönül dolusu sevgi ve selâmlarımı gönderiyorum.
"Ben dostluğa vurgunum Dost satana dargınım İnsanlıkta kargınım Tartmaz her bir dar beni." Böyle sözünü söyleyen, hele düşünen insana ne denir? Yaşdaşız; gözünden öpülür. Selam ve saygıyla yeni eserler beklenir.
Muhabbetle selamlar. Saygılar sunarım..