(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜMMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜMMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Müslümanım" dediğinde kendini her bakımdan ifade ettiğini hisseden biri olarak anlamlı şiirinizi ayakta alkışlıyorum. Tek sorun İslam'ı anlamak. İnsanlar bunu sizin gibi idrak edebilseler bize bulanık seller gibi görünen hemen her şeyin ne kadar duru ve net olduğunu göreceklerdir. "Müminin ferasetinden korkunuz." hadis-i şerifini hatırlattı şiiriniz. Bizler ferasetinden korkulan müminler gibi bakmayı öğrendiğimiz zaman sorunlar kolayca çözülecektir. Umarım öğreniriz. Selamlarımla...
Emrullah Bey Kardeşim, Güzel değerlendirmeniz, haklı tespitleriniz ve yerinde dilekleriniz için "inşaallah!" duasıyla size teşekkür ediyor, muhabbetle selâmlıyorum. Keşke "Müslümanım" demenin anlamını gerçekten idrak ve hayatımıza tatbik edebilsek..
Allah'ın verdiği ömrü hayırlı yolda harcamak gayretindeki tüm gönül dostlarıma sıhhat ve huzur içinde bir bayram niyaz ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Regaib ile başlayıp Mirac ve Berat ile devam eden üç ayların kandillerinden sonra karşıladığımız mübarek Ramazan'ı ve içinde barındırdığı bin aydan hayırlı Kadir gecesini de idrak edip geçirdik; sonunda geldik bayrama.. Rabbim, ibadetlerini hakkıyla yapıp, hakkıyla bayrama erişen kulları zümresine ilhak eyleye.. Sıhhat ve huzur içinde bir bayram diliyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Ben de kardeşimin kadir gecesini tebrik eder.Yolunuzun nurlu olmasını dilerim. Sınır yok aslında birlik ve beraberlik için. Allah kötü ve zıt düşüncelileri de ıslaah etsin. Tebriklerimle.
Mustafa hocam Kadir geçesi bütün ümmeti Muhammed'e mübarek olsun Türk ve İslam âlemine hayırlar getirsin inşaAllah. İhlasla yazan kalemini kutladım. Selam ve DUA ile.
Selamlarımla...