(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yılların Ardından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yılların Ardından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel yüreğine kalemine sağlık her daim nadide sözlerle siirler ve harika eserlere imza atiniz yürekten kutlarım .selâm ve saygılar .yoluyorum uzaklardan........
İnce ,naif şiire çok yakışsa da hüzün, ben sonu iyi biten filmler izlemek isterim...Nazımın dediği gibi... sonu iyi biten şiirlerinizde buluşmak umuduyla...Kaleminize sağlık...çok güzel...şiir...
Konuşmaya ne hacet, bakışınca gözleri, İçlerinde kalırdı, düğümlenmiş sözleri.
En büyük silah, göz göze bakışmaktır, Bakışırken yürekten can ile tutuşmaktır, Kurşun işlemez beden,ruhen yansımaktır, Böylesine derin sevgi, sevenlerin başına. HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim. Saygıyla ...
HakanKurtaran tarafından 8/12/2013 9:14:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.
Ülkü Ahıska 31.Temmuz.2013.
Kader böyleymiş neylesin sevgililer ve hüzünle birbirine bakışarak ayrı ayrı yollarına yürüdüler bence bu şiirin yorumu en güzel böyle olur, harika dizelerdi kutluyorum ressam ve şairemizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Renkli kişiliğiniz,renkli dünyanız,daima gülümseyen yüzünüzle ,üstelik tüm becerileri kendinizde toplamışsınız insanın imrenesi geliyor şiirinizi anlatımınızda masal gibi bende siyah beyaz türk flimlerindeki senoryodaki yolları ayrılmış kavuşamamış sevgilileri canlandırdım gözümün önünde
_________________Gönlündeki bu sevda,hiç dinmeyen acıydı, Yanındayken özlemi,deva bulmaz sancıydı.
Acımasız bu dünya,sürükleyip götürdü. Olmayacak şeyleri,önlerine getirdi.
Beyaz güller kurudu,sararıp soldu bağlar. Andıkça o günleri, yürekleri kan ağlar. Aşklarının üstünden yıllar geçti aradan. Beyazlanmış saçlarla, kavuşturdu yaradan.
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.
Ülkü Ahıska 31.Temmuz.2013
ÜLKÜ AHISKA (gül peri)
____________________________________________
Bu güzel yürek hep böyle narin titreşimlerle çarpsın, böylesi güzel dizelere ve son derece anlamlı yansıyan tablolarla sanatçı sahipliğini yapıp sürdürsün. Değerli sanatçı ve aydın kadınlarımız rikkat dolu cesur yürek sesleriyle, toplumumuzun her zaman öğretmenleri, onlara aydınlık yolları gösteren rehberleridir. Siz bu görevi hakkiyle başaran değerli aydınlarımızdan birisiniz. Ne mutlu size, ne mutlu örnek ve rehberler olan aydın kadınlarımıza, aydınlatma görevini hiç bitmeyecekmiş gibi sürdüren siz ve sizin gibi değerli sanatçı şairlerimize. Sonsuz saygım , esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum sizi dost şairim sayı Ahıska. Kemal Polat
kempol tarafından 8/2/2013 10:55:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Film şeridi gibi geçip gitti gözümün önünden ...Bu ne güzel bir anlatımdı... Yorum ve resim de çok güzel... Kutlarım çok yönlü sanatçı kişiliğinizi .... Saygım ve sevdimle can arkadaşım...
Buluşunca gönüller, ay onlara doğardı. Göz kırpardı yıldızlar, güzelikler yağardı.
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ; YORUM HER ZAMANKİ GÜZELLİKTEYDİ..ŞİİR ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Değerli kardeşim.Yarım kalmış bir sevdanın hikayesini ne güzel anlatmışsın.Aslında biten sevdalar yoktur yarım kalan aşklar vardır. Bu yarım kalan aşklar bazan öyle bir çarpışırlarki,bu çarpıoşmadan sonra yüreklerindeki o küllenmiş ateş yeniden tutuşur ve alevleni,r.Büyük aşk budur işte.Harika bir şiirdi seni kutluyorum kardeşim.
Unuturum diye yorma kendini Her sevenle beni bir tutamazsın Bu kadar yürekten sevmişken seni Öyle kolay değil, unutamazsın
Yıllar sonra bir gün beni anarsan Kulakların değil, kalbin çınlasın Ardından bakıp da öylece kalan Gözlerimde donmuş iki damlasın
Âhımın rüzgârı üşütür seni Benden başkasına ısınamazsın Yorgun şarkılarla anarsın beni Öyle kolay değil, unutamazsın
Yıllar sonra bir gün beni anarsan Kulakların değil, kalbin çınlasın Ardından bakıp da öylece kalan Gözlerimde donmuş iki damlasın
Bazen elinize konan talih kuşunu kaçïrirsınız okşayamadan. Geçen yıllar o hatanızı suratïnıza tokat gibi çarpar.. Ne yazar iş işten geçtikten sonra karşılaśmanın. Çooook beğendim Gül Peri, çook
Şair hazin bir sevdayı öyle uygun sözcüklerele ele almış ki etkilenmemek olası değil. Sözcüklere kekeremsi bir lezzet katmış.Sonra da bunları dizelere özenle yerleştirmiş.Siz bütün dikatinizi sözün gücüne veriyorsunuz.Anlam sizi bir güzel sarıp sarmalıyor alamıyorsunuz kendinizi şairin dünyasından.Ama bundan da çok memnunsunuz.Şair işini iyi yaptı,bütün bekleyenleri şiirle buluşturdu.Teşekkür ederim saygılar.
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.
Gözlerimin önünde canlandı, ne zor bir durum..Kader ağları bir kez örmeye görsün Ülkü hanımcım, harika yorum tablo ise ona keza..Fon müziği ise duygulu ve güzeldi..Selam ve sevgilerimle şairem..
Şiirin duygusalllığı, anlatımın içtenliği ve saygıdeğer kardeşimin sanatçı algısı öyle bir güzel uyum göstermiş ki hem bu nefis ve etkili şiiri ve hem de şiire çok çok uymuş fon müziğini birlikte sunmak gibi bir mahareti göstermiş... Çok çok beğendim ve etkili buldum şiiri... Teşekkürler kardeşim... Selam ve saygı ile..
Kalemin daim olsun Ülkü hanım anlam dolu ustaca yazılmış yürek sesini kutladım ayrıca fonda ki resim harika fırçana kuvvet diyorum muhabbetle kalın efendim.