şiir ahh ne cindir o kaşla göz arası kaçıverir masala bir varmış bir yokmuş bu sözü seviyor, seni de biz demeyi unutmuş hatırlat ona
gül yaprağı düşse kanıyor bu yara duruşun bakışların böyle demiyor ama bildim mi?
gün doğuyor ay doluyor yoksa tek başına bu kuytu yerde rüzgar ne soruyor sana bildin m?
en baştan söverek içinde ki uysallığı döverek sondan başladı her gece iki yüz oturmuş seyrediyor alemi birinde derin bir sükunet diğerinde hasret ne zormuş yarabbi merhamet öyle değil mi?
bu dünyada derviş gibi sevemedin kıssadan 1 hisseydi yaşın onu da aldın her derin çizgiye doldukça yaşım bilemedim bilemedim bilemedim neydi adın hiç söyledin mi?
imsaktan gruba dek damarları bir bir dildi şehrin kalbinde açtı çıktı kadavra ortaya bak şurada gömülüsün ondan kalan yakamozda gördün mü?
batan güneş tecellin senin şayet içindeki yangını celallen yarattığın asi sevdaya kıyâm et gözlerime doğru, heeyy duydun mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kıssadan 1 hisseydi yaşın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kıssadan 1 hisseydi yaşın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can alıcı soru bu!