Kirpiğimde beni yıkayan bir acı Dayanmış gecenin kapısına Gözyaşıma asılmış karanlık Karanlık ki hayın Karanlık pusuda ... Yıkıp sırtımdan vursa da Can şafakla terennüm Elbet bir gün güneşdoğar Mevsimsiz dökülse takvimler ne çıkar Temmuzun ortasına düşse bile kar Umutsuz yaşanır mı Yaşanır mı yâr?
Ölmekle doğmak bir arada...
Dilimde yokluğunun demi Dilimde bırakıp gitmenin sitemi Direnmiş dudağıma, yakıyor sözlerimi Dalından koptukça aminlerim Titreyen bir avuçta Üşüyen ben Nemli bir duayla anıyorum seni...
Yüzümde yalnızlık Yüzümde keder Ben yağmur derim, sen ise damla Ruhumu yoran bu gidiş kaç gözyaşı eder Yüreğimi delip geçen Yüreğimden gelip geçen Tutunamadığım bir aşkı Unutmayı yok saysam da Kanatır mı canı, hatırlamak Bıçak kesiği vefasızlığın kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Damla Yağmur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Damla Yağmur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözcükler duygunun dozuna göre almış görevi.Tabii bunun arkasında sözcüklerle adeta oyun oynar gibi haşır neşir olan şair var Şair işini iyi yapıyor.Sözün gücünü kendi içinde sarsmadan kullanıyor.Teşekkür ederim saygılar.