Küçük menfaatler uğruna bazen ebedi bir hayat karartılabiliyor.
ELE GÜLERKEN
Üstünde alaylı bakışlar varken. Kazancım bu deyip onurun yerken. Kendini görmedin ele gülerken. …. Farkında olmadan olmuşsun bozma. …. Doğruları dedim gücenip küsme.
Nasıl değiştirdi el kiri seni Hiç düşünmedin ki candan seveni. Kuytu köşelerde bırakıp beni …. Güldürdün kendine eli âlemi. …. Günaha gark ettin garip âdemi
Pazarlık aşkların kıymeti yoktur. Meskeni sokaklar sen gibi çoktur Tekrar dönsen bile gereği yoktur. …. Çıkmadan yüzüne maskeni taktır …. Çok üzüldüm lakin bu sana haktır.
Sana ki sunmuştum bembeyaz sayfa. Bilmedin kadrini acemi tayfa. Kulaç attığın o engin deryada. …. Kaygan zeminlere ayağın basma …. Kapılıp gidersin sonsuz girdaba.
Saklanman nafile her yer aydınlık. Atgözlüğün varken sana karanlık. Mutlu sandın kendin kısa bir anlık. …. Mahşerde olursun yüce divanlık. …. Fayda edecek mi bu son pişmanlık
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELE GÜLERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELE GÜLERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Slm abim ziyaretiniçin çok teşekkür ederim. Aslında zor konuyu seçtiğimi biliyorm. Haksızlıkların hepsi birer eleştiri konusu olduğu için farklı bir açıdan değinmek istedim saygı ve selamlar.
Hoş geldiniz değerli üstadım ziyaretin için çok teşekkür ederim. Aslında zor konuyu seçtiğimi biliyorm. Haksızlıkların hepsi birer eleştiri konusu olduğu için farklı bir açıdan değinmek istedim saygı ve selamlar.
Sana ki sunmuştum bembeyaz sayfa. Bilmedin kadrini acemi tayfa. Kulaç attığın o engin deryada. …. Kaygan zeminlere ayağın basma …. Kapılıp gidersin sonsuz girdaba.
Saklanman nafile her yer aydınlık. Atgözlüğün varken sana karanlık. Mutlu sandın kendin kısa bir anlık. …. Mahşerde olursun yüce divanlık. …. Fayda edecek mi bu son pişmanlık
Etem KARTAL 26.07.2013
Hemşerimin usta kalemini engin yüreği kutluyorum Mükemmeldi dizeler beğeni ile okudum Yüreğin kalemin daim olsun _____________________Saygılar
Hoş geldin değerli hemşehrim ziyaretiniçin çok teşekkür ederim. Aslında zor konuyu seçtiğimi biliyorm. Haksızlıkların hepsi birer eleştiri konusu olduğu için farklı bir açıdan değinmek istedim saygı ve selamlar.
Hoş geldin Sadık kardeşim ziyaretin için çok teşekkür ederim. Aslında zor konuyu seçtiğimi biliyorm. Haksızlıkların hepsi birer eleştiri konusu olduğu için farklı bir açıdan değinmek istedim saygı ve selamlar.