(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IRAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IRAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Bu küf kokusu; kırık siluetler dehlizinden Mum ışığı kadar titrek şimdi belki’ler Ve boğazımı yara yara geçiyor tüm nefesler… ... Mısralarınız, farklı bir tat bıraktı emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Bir bıçak kadar keskin susuşlar… Bir ama kadar kör Bir lal kadar sus pus yakarışlar *************************************** Ne güzel anlatımdı o öyle. Bayıldım serbest nazımdaki hassas, zarif üslubunuza. Efendim, tebriklerim çokça.
Kim demiş ''BÖCEK'' zımpırtısını gelişi güzel veriyorlar...hak etmiş bir şiir.....vede benzer yanımız çok....yiğenim....tebrikler...sitil/ini bozmadan nice nice şiirlere
Bu kadar karamsar olmamalı insan. Her zorluğun bir kolayı, her sıkıntının bir rahatlığı, her problemin bir çözümü, her acının bir dermanı, her gecenin bir aydınlığı vardır. Kurallar yıkık, kaideler devrik olabilir. Işık kör, yol kesik olabilir... Dillerde sus olabilir, gönüllerde yas... Hüzün zirve yapabilir kaderde, yalnızlıklar yoldaşı olabilir insanın.
Ama, yazdık ya yukarıda, her olgunun bir nihayeti vardır. Karamsarlıkların da... Yeter ki; ümit dediğimiz sihirli anahtara sahip olsun.
olsun ...tutunmak gerek yine de ; göğün yaban olsa döktüğü yağmura ya da ya da titrek, kısa gelmişse de zaman buruşmuş düşe devinimden akamıyorsa hayata...umut her şartta olmalı, olacak...fotoğrafı solmuş olsa da..
kutlarım değerli gönül emeğinizi ...umutla nice şiirlere ...saygılarımla.
Sevgi dolu yüreğiyin heyecanı hiç eksilmesin...
Yüce duygularla Kutlarım...
............................................ Saygı ve Selamlar..