Gönül evim hiç olmadığı kadar sessiz bugün radyoda son ses çalan türküye sağır kulaklarım ben kıvrıldım üçlü koltukta hayaline sarılarak kollarımın boşluğunu görmek istemiyorum bu yüzden gözlerimi sımsıkı kapalı tutuyorum
Bugün bu ev bir başka sıkıcıydı duvarların ağırlığı üstüme çöküyordu sanki dalıp dalıp gittiğim dünlerin acısı vardı birde ağlamayacaktım sözüm vardı kendime ve inan ağladım yine
Bugün saatler bir türlü geçmek bilmedi tiktakların sesiyle zamana eşlik ettim tavana dikerek gözlerimi kısa metraj oynattım ama her karesinde yine seni gördüm, üzüldüm yokluğuna
Bugün her zamankinden çok daraldım çekip gitmek istedim bu evden uzaklara tutarsam kuyruğundan yarım kalan hayallerimin gittiğim bu yollar sana çıkar mı dersin yokluğunu her çekişte içime ölüyorum yavaş yavaş …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Depresif Duygular şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Depresif Duygular şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yokluğunu her çekişte içime ölüyorum yavaş yavaş" …
_____________Ahh o yokluk... ve yokluğun ardından ölmeye mahkum bırakılışlar yok mu...Depresif duyguları bize hükmettiren, benliğimizi yitirten o anlar....
____________________Bilirim o anların acımasızlığının en dem halini... Çok zor çok...
…
_____________Ahh o yokluk... ve yokluğun ardından ölmeye mahkum bırakılışlar yok mu...Depresif duyguları bize hükmettiren, benliğimizi yitirten o anlar....
____________________Bilirim o anların acımasızlığının en dem halini... Çok zor çok...
_________________________________Kutlarım şair/im... Saygılarımla...