(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMRÜMÜZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMRÜMÜZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ekrem Bey Kardeşim, İlham veren şiir ve resmi buraya almak yerine adından bahsetmek yeterli olur diye düşündüm. Merak eden dostlar o sayfayı da ziyaret etmiş olurlar. Aynı sitenin müdavimleri olarak birbirimizin sayfalarını da ziyaret etmiş oluruz böylece. Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Selâm ve dua ile..
Teşekkür ediyorum Mehmet Bey Kardeşim. Çocukluğumuzda bir an evvel büyümeyi isterdik, yaşlandıkça da çocukluğa dönmeyi temennî ediyoruz, ama yaşlandıkça kazandığımız tecrübeleri de yanımıza alarak çocuklaşmak.. olmayası hayaller işte..
Şiirler çok anlamlı ve derin kavramlar içerdiğini görebiliriz. Tebrikler Kardeşim. İyi ürünleriniz hepsi seviniyorum. Ülkeme güzellik veren insanlarımızın oluşuna.
Öztürk Hocam, Sayfanızda okuduğum şiir tam bir hayat gerçeği idi.. Ondan öylesine etkilenmişim ki bir anda bu dörtlükler geldi dilime. İnsanların birbirinden etkilenmeleri kadar doğal bir şey yok. Ben de bunu açık seçik ifade etmekten çekinmeden sizin isminizi de zikrederek sayfama astım yazdıklarımı. İnşaallah saygısızlık etmemişimdir izninizi almadan böyle bir paylaşım yaptığım için.. Saygılar sunuyorum, Selâmet diliyorum..
İnsan ömrü bir nehirdir, akışı ile yön verir kendine..Yeter ki doğru yöne akmayı bilsin.. Güzel anlamlı bir eser yazmışsınız tebrikler kaleminiz daim olsun. Ve bu esere iştirak eden şair dostlarında yüreklerine sağlık.. Saygılarımla Baki selamlar..
Gençlik" iken çağın adı Başkaydı her şeyin tadı Dolunca ömrün miadı Hazdan bile tozar olduk. Evet çok çok güzel hani insan iken mezar olduk gibi ,,,saygılar sunuyorum mucahir abim ,,,,,,,selamlar
Bayram Ali Bey Kardeşim, Birçoğumuzun ahvalini anlatmakta dörtlükler.. İlham veren acun06 hocama teşekkür ediyorum. Düşüncelerimizi netleştirmemize vesîle oldu. Sıhhat ve selâmet diliyor, saygılar sunuyorum.
her sözünüzde sonuna kadar haklısınız
kutlarım kalem dostu ellerin dert görmesin.