(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZAN (3) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZAN (3) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağolasın Ziya Bey Kardeşim. Birkaç gündür görünmüyordun; hoş geldin! Sayfandaki güzel şiirini gördüm ama önce burada bir cevap yazayım sonra sayfana yazarım diye düşündüğüm için henüz o harika çalışmana birkaç kelâm edemedim. Muhabbetle selâmlıyorum.
Şiir güzel altındaki dilekler ondan güzel.. Hayırlı Ramazanlar yüreği güzel sözü güzel insan.. Hayırlı Ramazanlar Mustafa abim.. Not: Çok zaman karşılık verme fırsatı bulamasam da Cuma mesajlarınız beni ziyadesiyle sevindiriyor abim.. Allah'a emanet olunuz .. Kutlarım
Sevgili Filiz Kardeşim, Gönüller bir olunca dar mekânlar yayla olur derler... Ben de sayfamı ziyaret eden dostlarımın sayfalarına iade-i ziyaret yapmakta bile zorlanıyorum. Çoğuna ziyaret borcum var. Meşgaleler biraz zamanımızı daraltıyor. Önemli olan sıhhatinizin yerinde olması.. Eşinize ve çocuklara da ayrı ayrı selâmlarımı ve hayırlı Ramazanlar dileklerimi iletin lütfen.. Muhabbetle selâmlıyorum güzel yüreğinizi.. Denizli'den kucak dolusu sevgiler..
seçici kurul görevini yerine getirmiş üstadım. İhlasla kaleme alınmış, manevi haz dolu güzel bir manzum eser. ramazan ayının güzellikleri sunulmuş. kaleminiz daim olsun
Allah (C.C.) razı olsun Fatih Bey Kardeşim. Mübarek günler hürmetine Mevlâm sıhhatinizi daim eyleye. Ömrünüze hayırlı bereket diliyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Ömrümüzün gül bahçesi ramazan sizi ailenizi ve tüm mü'minleri cennetin güzel kokusu ile buluştursun inşaallah...kuyluYORUM güne düşen seçkiyi ve ustayı...
Aleykümselâm Bekir Bey Kardeşim. Allah (C.C.) Ramazan ayını gereği gibi karşılayan ve yaşayanlardan eylesin. Ömrünüze bereket. Sıhhat ve selâmet dileklerimle muhabbetle selâmlıyorum.
Değerli hocam, Allah razı olsun. Kaleminizden sahur, iftar, nefis, ibadet, dua akmış. okudukca okuyası bir eser. Yüreğinize, kaleminize sağlık ..... Saygı ve sevgilerimle Baki selamlar..
AVAR tarafından 7/14/2013 12:13:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
İhlaslı kalemden dükülen güzel ifadeleri kutladım. Allah C.C. kabul etsin orçlarımızı. Muhabbetle sağlık selametle kal Mustafa hocam. Selam ve DUA ile.
Rahmet, mağfiret ayı şehr-i Ramazanı bildirilen ve bildirilmeyen yanlarıyla anlatmaya koyulmuş hak aşığı ve dostu Mustafa Hocam, bu güzel davranışınızı okuyarak da olsa nasiplenmek pek hoş bir duygu verdi bana... Kalbi teşekkürlerimi, selam ve saygılarımı bıraktım...
Güneri Yıldız tarafından 7/13/2013 10:52:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
selamlar saygılar Mustafa hocam