(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞÜKÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞÜKÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayin Mustafa hocam. Birden bire kaleminizle bulusmak onurdur benim icin . Kaleminizle tanis olup okumak guzel. Komsu oldugumuza memnun oldum. Cok tesekkur ediyorum yazan yureginize.
Kendisine nimet gelen veya bir dertten kurtulan kimsenin Yaradana şükür etmesi, Elhamdülillah demesi ne güzeldir.. Hocam. Nice fakirler vardır bir lokma ekmek kazanınca, Allaha şükür eder.. Nice zenginler de vardır ki, milyarlarına daha birkaç milyar ekleyemediği için üzüntü içindedir. Yüce yaradan bizler Şükür eden fakirlerden eylesin..
Hocam böyle anlamlı şiirleri bizlere ulaştırarak zihnimizi, fikriyatımızı hatırlattığınız için minnettarım..ALLAH RAZI OLSUN.. Saygılarımla.. Cumanız hayr olsun..
usta kalemden manevi dünyamıza sesleniş ve oldukça güzel yazılmış bir manzum eser. İçinde bulunduğumuz ayın bereketinden yararlanma zamanı. bilenler için elbette. kaleminize sağlık
Bazı günler geceler vardır ki paha biçilmez... Ayların sultanı Ramazan ayı hem ay olarak hem de içinde saklanan bim aydan daha hayırlı kadir gecesiyle değeri bilinmesi gereken bir aydan... Fırsatların kazası olmaz denir... İyi değerlendirenlerden eylesin Rabbim... NAsihat veren hatırlatan dizelerinizi kutlarım... Hayırlı ramazanlar... Selam ve saygılar...
Fikir, zikir, kanaat ve şükür... Müslümanın en güzel hasletleri. İnşaallah bunları hayat düsturu edinenlerden olmak niyazıyla selâm ve muhabbetlerimi gönderiyorum Ziya Bey kardeşim.
Usta çok nefis bir anlatım. Kutluyorum."Kalbindedir edep, hürmet Nefsi eder müşahede. Edep, hayâ terki zulmet Ömür boyu mücahede." Haya ve edebe tüm teslimizi de alıştırısak bu ülke yaşar. Tebrikler. Selam ve saygılar.
Sayin Mustafa hocam. Birden bire kaleminizle bulusmak onurdur benim icin . Kaleminizle tanis olup okumak guzel.
Komsu oldugumuza memnun oldum. Cok tesekkur ediyorum yazan yureginize.
...
Sevgi sunumlarim saygiyla .