Top atılır tepeden, bu bizim Boztepe’den, Oruçlu fark edilir, önden, yandan cepheden, Gece uykusun’ böler, bağış ister Rabb’inden, Mâni yazarım amma, bahşiş veren kalmadı!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ramazan Mânileri. 2013-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ramazan Mânileri. 2013-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustam, Bahşiş kalmadı diyorsun amma bak ben birkaç bahşiş isteme manisi yazayım. İnşaallah bu manilerden sonra baklavalar börekler sıralanır. :)) ................. Bakla ile aram açık Lahanadan keyfim kaçık Lahmacuna hayır demem Yanında da olsun cacık. ............. Böreklerin tazesini Yufkanın beş bezesini Kaymaklıca bir yoğurdun Yerim birkaç kâsesini. ...................... Yağlı yağsız demem fakat Hoşafsız ben yutmam rahat Çam, çiçek pek fark etmiyor Baldan etmem hiç feragat. ..................... Kuru katı deme sakın Gül, çehrene güller takın. Gülen yüzün, tatlı dilin, Olsun bana benden yakın. ...........
Ustam, devamı için sayfama gelmelisiniz..
Selâmetle...
muhacir bozkurt tarafından 7/10/2013 1:42:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Top atılır tepeden, bu bizim Boztepe’den, Oruçlu fark edilir, önden, yandan cepheden, Gece uykusun’ böler, bağış ister Rabb’inden, Mâni yazarım amma, bahşiş veren kalmadı!.
Mani yazan da kalmdaı bahşiş veren de.... Kutladım yüreğini üstadım. Sağlık ve selametle kalın. (İsmail Hayal)
Altı yıldır beklerim; bir tepsi baklavayı, Aldattın da yedirdin, Çiriş ile çorbayı, Alacağım; unutma, Bayburtlu'dan *katmayı, Söz verip- kandırırsın, hiç aklıma yatmayi. .......kadiryeter
*Katma: kalınca, kendir ipi.
Yazılanlar unutulmuyor, değerli ustam... sevgi ile kal. Selâmımla...
Kadir Yeter. 18.5.2019 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/744063 Mehmet Aktaş'a cevabım
ŞEKER ELDE KOŞARDIK,
NE GÜZEL ÇOCUKLARDIK,
BAYRAM GİBİ YAŞARDIK*
DEĞİL Mİ KADİR HOCAM?
HAYIRLI RAMAZANLAR.