(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM DI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIM DI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşündüğün kazığı yanlış tarafa çaktın...bu iki dize şiir'in bütünlüğünü bozmuş... bu şiir'i yazarken malzemeden çalmışsın...oysa senin ufkun çok geniş hemen şiir'i düzeltirsin biliyorum...kalemin daim olsun...saygı ile
Bayram yoğunluğu ile bu saatte gelebiliyorum deftere ancak, şiire susamış, dostları özlemiş bir halde. Ve evladın rahmetli babaya seslenişi... Yalnız şu var ki; ecel geldi mi cihana, baş ağrısı da, yaptığını söylediğin hataları da bahanedir değerli kardeşim. Sitemsiz seslen artık bence babacığına şiirlerde biraz da lütfen. Selam ve saygılarımla.
Hatalarıyla günahlarıyla o sizin babanız..Yinede içiniz yanmış ... Babanın yeri farklı..Onları oldukları gibi seviyoruz..Çünki onlar bizim canımız , ciğerimiz..Ne olursa olsun vazgeçemeyiz...Yinede keşke yaşasaydı dediğinizi duyar gibi oluyorum... Duygulu hüzünlü güzel bir şiirdi..içinde birazda kızgınlıkta olsa güzeldi..Tebrikler...
canınız yine canım dı" ekini kaldırdım attım izninizle hayat bu işte kimine bal börek kimine tuzlu çorba bolca karabiber bir kaç damla limon ağzınız yanacak çaldıkça kaşığı..
Rabbim dağına göre kar verir yaşamak gerek her şeye rağmen ne varsa iyi kötü bizimdir .
sizi anlıyorumm ama umut ekmem lazım her şeye rağmen anlayınız beni
Allah rahmet eylesin.. Duyarlı, yürekten bir şiirdi.. Evet çok üzücü ama ölüm bizim için.. şiirinizi okurken aklıma bir türkü geldi: "kırmızı gül olmayadı sararıp solmayaydı ne ayrılık ne ölüm hiç biri olmayaydı"
yüreğine sağlık arkadaşım, bazen en sevdiğimiz insanlar bi anda bi hiç uğuna gidiverirler hayatımızdan, babana Allah rahmet eylesin, seni şimdi görseydi gurur duyardı eminim seninle, o tertmiz kalbine sağlık, selamlar..
Hatasız kul olmazmış değerli kardeşim,ancak hataların tekerrürü elbette suçtur,ama insan kendini her zaman yenilemeye muktedirdir istediği sürece tabi,istemedikten sonra ne söylesek boş.Yüreğiniz incinmesin,kutlarım.
yanlış tarafa çaktın...bu iki dize şiir'in bütünlüğünü bozmuş... bu şiir'i yazarken malzemeden çalmışsın...oysa senin ufkun çok geniş hemen şiir'i düzeltirsin biliyorum...kalemin daim olsun...saygı ile