(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
rotam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
rotam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben mutluluğu paylaşmasını beceremem. Paylaştıkça dağılır, Biter. Bana mutluluk verme Alıştığım bir düzenim var benim.
AŞK aniden gelir ve KURAL tanımaz İNAN!...
Alıştığından geri kalmasın insanlarımız!.. Sizi (Seni) sevecek kişi değiştirsin kendi düzenini çok seviyorsa tabii ki!.. Belki sen Belki o değiştirir düzenini!..
Tebrik ederim Şiir harika...Yüreken kutlarım... Ama şunu da söylemneden edemeyeceğim. Hayatta herşey paylaşıldıkça azarlır dağılır belki ama Kesinlikle Mutluluk paylaşıldıkça artar, En sevdiğin insan mutluysa sende mutlusundur. Üzgünse sende üzgünsündür. Aşk, sevgi ve Mutluluk Paylaşılmak için vardır unutma. Tamam senin alıştığın bir hayatın var, her günün arasına karbon kağıdı koymuş gibi birbirinin aynı şekildde gidiyor ama gel sen beni dinle ve Mutluluğu birde paylaşarak dene...
ama sitem etme artık dur de ve hayatını paylaş
yine düzenini kurarsın hayattan korkma hayat senden korksun
saygılarımla ...