(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kokusal Silüet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kokusal Silüet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluğunda yaşarım seni sensiz..Umut benim ekmeğim aşım havam suyum ve sensin.Seninde umut olsun gözlerinde en yorgun yerinde olsan da yaşamın....Aşka dair değerli şiirinizi yürekten kutlarım saygılar komşudan selamlar..
Anlamazmısın hâlimi !!!... Özümsemezmisin sana olan sevgimi, Sensizlik halsizliğim (....) Sensizlik nefessizliğim Sensizlik her bir şeyde anlamsızlığım... Yoksan nefesime yakın, Yoksan canıma yakın.. Gayrisi nedirki, hepsi yalanım ... Muhtaç etme beni kendini bilmezlere Neşter atma sen diyen ümitlerime Kimim var senden başka..söyle Kim yakın durur bu yüreğe ... Haydi son bir kez gülümse ... ......................................yorumda değer bulduğum paylaşımın sahibini kutlarım.....
''Senden öncesini unutmuş iken Senden sonrasında yaşar mıyım ?'''
sonrası uzun sancılı bir yol sen ben sonra sen yok yok aşk treni yok artık işler girift iç içe bencillik aşk işte ya sen ya illa sen yoo yooo biz. aşk işte ..................................saygımla tebrikler
bütün içtenliğimle kutlarım