Kargaşanın altında küfre hizmet yatıyor, Kahpe oldu insanlık dürüstlüğü satıyor, Estirmiş deli rüzgar ortalığı katıyor, Vardı Millet’te huzur almış onu atıyor, Utanmadan dilinde iradeye çatıyor, Sarmış benliğin Şeytan zulümlere itiyor, Gün geçtikçe cahilce lağımlara batıyor, Eridikçe eriyip gönüller de bitiyor.
Haydin evlere dönün sevenler hep tekliyor, Eve ekmek su lazım aileler sekliyor, Sabırlıdır bu millet hoşgörüyü ekliyor, Huzura selam olsun yürekleri aklıyor, Kardeşlik çok önemli yüreğinde saklıyor, Kırkbir kere bir günde vicdanını yokluyor, Sille tokat vuracak sandığını bekliyor, Zulümleri yapanın yaptıkların çokluyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HUZURA SELAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HUZURA SELAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dikkatli bir gözlemin sonucu kaleme alınmış ve suhulete yönelten, kardeşliği salık veren güzel , manidar bir şiir okuttunuz Cemalettin Hocam... Selam ve saygılarımla...
çok değerli hocam ne güzelde kareye almışınız..keşke büyüklerde bu resmi görse kimin TC bu muhterem topraklarında huzuru kaçırdığını görse..tek kelimeyle mükemmel..kutlarım..ayrıca fotoğrafı çekenide kutlarım
güncel olaylara bir başka açıdan yaklaşım. farklı düşüncelerle güzel bir eleştiri. Elbette hayırlısı sandıktır. yorum ve anlatım güzeldi kutlarım Hocam.
huzuru bozan zalimleri Allah kahretsin... hiç bir özelliği olmayan kendi çocuğuna elli ikibinlira danışmanlık ücreti ödeyen bir devlet yöneticisidir bu huzuru bozan,,, diye düşündüm cemalettin hocam...aslında bu resmin yanına o zaatın aldığı üstün cesare madalyasının da resmi gerekir di:))
usta işi dizelerini kutlarım her dem saygımla
Ahmet ÖRNEK tarafından 6/19/2013 2:19:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Haydin evlere dönün sevenler hep tekliyor, Eve ekmek su lazım aileler sekliyor, Sabırlıdır bu millet hoşgörüyü ekliyor, Huzura selam olsun yürekleri aklıyor, Kardeşlik çok önemli yüreğinde saklıyor, Kırkbir kere bir günde vicdanını yokluyor, Sille tokat vuracak sandığını bekliyor, Zulümleri yapanın yaptıkların çokluyor. eyvallah huzura selam cemalettin hocam bu güzel dizelerinizi kutlarım saygılar...
Kargaşanın altında küfre hizmet yatıyor, Kahpe oldu insanlık dürüstlüğü satıyor, Estirmiş deli rüzgar ortalığı katıyor, Vardı Millet’te huzur almış onu atıyor, Utanmadan dilinde iradeye çatıyor, Sarmış benliğin Şeytan zulümlere itiyor, Gün geçtikçe cahilce lağumlara batıyor, Eridikçe eriyip gönüllerde bitiyor.
Haydin evlere dönün sevenler hep tekliyor, Eve ekmek su lazım aileler sekliyor, Sabırlıdır bu millet hoşgörüyü ekliyor, Huzura selam olsun yürekleri aklıyor, Kardeşlik çok önemli yüreğinde saklıyor, Kırkbir kere bir günde vicdanını yokluyor, Sille tokat vuracak sandığını bekliyor, Zulümleri yapanın yaptıkların çokluyor.
Çok anlamı ders verici bir şiirdi güzel bir cevap veriş'ti yüreğinize kocaman alkış kaleminiz daim olsun cemallettin Bey efendi esenlikle kalınız.... Sesi mi?Katmak ta güzeldi severek okudum.... güle güle...
Malesef akıllarını kiraya veren satılmış kuklalar siyonistlerin maşaları olmuşlar kendi ülkelerine sataşan kuduyrmuş caniler zararı kendilerine açtıklarının farkında iç ve dış şeytanın uşakları onlarda vakar hasiyet nerde yüreğine sağlık üsdat anlayana yeter yürekten kutlarım selam ve dua ile A.E.O
HUZURU DÜZENİMİZİ BOZMAK İSTEYEN DIŞ GÜÇLERİN SATIN ALINMIŞ KÖPEKLERİ BUNLAR