(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİN HARAM YEMEYİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİN HARAM YEMEYİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.ne kadar güzel bir şiir.her yenilen haram lokma insanın içine cehennemden bir kor bırakır.kimse bilmese bile insanın vicdanı zaman gelir,parça parça olur.varsın fakir olalım.kuru ekmek ,helal ekmek yiyelim ama vicdanımız gün gelip sızlamasın ve sonumuz cehennem olmasın kardeşim.
HARAM YEMEDEN NASIL DURALIM Kİ :)))BUNUN İÇİN BAŞTAN BAŞLAYARAK TEMİZ BİR SAYFA AÇMAK GEREKMEZ Mİ DEDEM DERDİKİ GÜN GELEÇEK BİRİ BİR ORTAMA GİRİP NE KADAR NAMUSLU VARSA ŞÖYLE ŞÖYLE OLSUN DEDİĞİNDE KİMSEDEN SES ÇKMAYACAKMIŞ NİYE ÇÜNKÜ HER KES HARAMZADE OLDUĞUNDAN
Yüreğine Emeğine Sağlık TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle ALLAH C.C EMANET OL
GÜL BAĞLAR tarafından 6/14/2013 4:34:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hesap gününe inanılsa harama, haksızlığa yönelir ler mi o tür davranışları kanıksayanlar? Asla... Bu ders içerikli şiir için teşekkürler hocam... Selam ve saygılar...
Mahşerde hesabı var, Çekmeyesin sonra zar, Kimse olmaz sana yar, Gelin haram yemeyin.
bu dünya kimseye baki değil.Allah yüz akı ile huzuruna çıkmayı nasip eylesim hayırlısı ile inş. tebrik ediyorum değerli dost yürek manevi hazzıinasihati doyumsuz dizeler dugularınıza usta kaleminize sağlık. selam dua ile.
güzel gönlünüz daim olsun üstadım. ne güzel bir şiir.anlam dolu öğütler ve manevi duygular şiirde. Zarif ahenkli akıcı etkili bir manzum eser. kaleminize sağlık.
AH ÜSTADIM AHH... ŞU İÇİNDE YAŞADIĞIMIZ YALAN DÜNYADA ŞEYTAN VE NEFSİN HAKİM OLDUĞU BİR DÜNYADA, HER ŞEYİN GÜLLÜK GÜLİSTANLIK, ŞEN ŞAKRAK GÖSTERİLDİĞİ BİR DÜNYADA BUNA KİM İCABET EDİYOR Kİ...YÜCE KİTABIMIZ HARAMDAN KAÇININ, HARAM YEMEYİN, YEDİRMEYİN DESE DE KİM KULAK ASIYOR KİMİLERİ( YANİ HELAL VE HARAMI BİLENLER HARİÇ)DAHA DA İNADINA ÜSTÜNE ÜSTÜNE GİDİYORLAR HEM DE İNATLA... UYARICI NİTELİKTEKİ DİZELERİNİZ NEFİSTİ ÜSTADIM. GÖNÜL SESİNİZ HEP BU YÖNDE YAZMAYA DEVAM ET İNŞALLAH DİYEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM.
haram, insanın kendine olan zülmünden. başı felaket, sonu zaten felaket. hele ki, el uzatılan umumun hakkı ise... bu güzel çağrınız dolayısıyla tebrik ederim. kaleminize, yüreğinize sağlık. kalbi saygı ve selam ederim.